Voleybol ve Ben [Cointürk 14. Projesi]

in #cointurk7 years ago (edited)

Merhaba. Size en büyük hobimi ve bunun nasıl gerçekleştiğini anlatmak istiyorum.

images_1.jpg

Herşey Annem ve babamın kararsızlıkları ile başladı. Annem voleybola, Babam ise yüzme ye gitmemi istiyordu. Belki bir ay bunun tartışması yaşanırken, Ben ise voleybolcu olmak istiyordum. En sonunda annemin dediği oldu ve voleybol serüvenim başladı.12 yaşından beri spor yapıyorum. Voleybol benim en büyük hobim diyebilirim. Şuanda çocukluk hayalimi profesyonel bir voleybolcu olmadığım için gerçekleştiremedim belki, ama çok az kaldığını düşünüyorum. Hayallerinizden ve inançlarınızdan hiçbir zaman vazgeçmeyin.
Bu yazıda bana eski günlerimi hatırlattığı için cointurk ailesine teşekkür ediyorum. Başka projelerde görüşmek üzere hoşçakalın.
''Bu projeden elde ettiğim kazancı Power up yapacağım.''

Coin Marketplace

STEEM 0.17
TRX 0.15
JST 0.029
BTC 56500.57
ETH 2341.32
USDT 1.00
SBD 2.33