STELLAR LUMENS(XLM) NEDİR? [Cointurk 15. Projesi]

in #cointurk7 years ago

Merhaba cointürk etiketi altında 3. projeme başlıyorum.Konumuz Stellar Coin.
Hatalarım olursa kusura bakmayın..

2.png

Stellar Coin,2014 yılında Ripple' coin'in kurucusu Jed McCaleb'in ve Mt.'nin orijinal kurucusu tarafından para gönderip almak için oluşturulmuş bir protokoldür. Aynı zamanda kripto para birimidir. Piyasaya sürüldüğü günden itibaren adından pek fazla söz ettirememiştir. Bunun sebebi ise yapılmış olan strateji hataları diye düşünüyorum. postun devamında bunları açıklayacağım.

Stellar, herhangi bir para birimi üzerinden para aktarmak için açık kaynağa dayalı merkezileştirilmiş bir protokoldür.
Bitcoin'de Marie'ye bir USD işlemi sorunsuz bir şekilde gönderebilir.
Çalışma şekli şu şekilde sağlanmaktadır,Stellar Lumenler'i para birimleri arasında dönüştürme aracı olarak kullanılmaktadır.
Kredi karşılığı bir mevduat kabul etmek için, güvenilir olan Stellar lumens ağı kullanılabilir.
Stellar'ın görevi finansal erişimi ve okur yazarlığı dünya çapında genişletmektir.

STRATEJİ HATASI DEMİŞTİM!!

Açıkçası Steemit platformuna üye olduktan sonra kripto paralar hakkında bilgi sahibi olmaya başladım. belirtmek isterim ki 15. proje açıklanana kadar, Stellar Coin'i hiç duymamıştım ve hiçbir fikrim yoktu. Proje için internetten içerik ararken,birçok farklı kaynaklardan bilgi edindim. Bunlardan birisinde şu ifadeler yer alıyordu.

'Stellar coin piyasaya ilk sürüldüğünde, ağlarına üyelik gerçekleştirenlere ve bitcoin yatırımcılarına milyonlarca bedava coin dağittı.'

Bu coinleri dağıtarak, hızlı büyüme gerçekleştirmek istemişler, fakat dağıttıkları coinler kullanıcılar tarafından satılınca pazarda ki yerlerini kaybedip adeta dibe vurmuşlar. 2014 senesinden beri gelişme sağlayamamalarının sebebi ise ettikleri zarar olmuş. Kurucuları ise uzun vadede ivme yakalayacakları projeler tasarladıklarını ve birkaç sene içinde zirve takipçisi olacaklarını savunuyorlar. Güncel verilere göre 1Stellar coin= 1.71 türk lirasına eşit.
Kafanıza takılan ve benim postumda yer bulmadığını düşündüğünüz sorular var ise orjinal site linkini aşağıda paylaştım.

Stellar Ana sayfa linki: https://www.stellar.org/

Cointürk 16. projesinde görüşmek üzere hoşçakalın..

Coin Marketplace

STEEM 0.19
TRX 0.15
JST 0.029
BTC 62763.51
ETH 2579.20
USDT 1.00
SBD 2.72