Nedir bu Gündemden düşmeyen Bitcoin [Cointurk 8. Projesi]

in #cointurk7 years ago

Son günlerde Nette, Tvde , Gazetede heryerde karşımızıa çıkan Bitcoin sanal bir para birimidir. Merkezi bir yönetimi yoktur . 2009 Yılında piayasaya çıkmıştır. İlk çıktığı zamanlardaki değeriyle şuanki değeri arasında inanılmaz bir fark var . bu durum bizi bitcoinin ne olduğu konusunda daha çok meraklandırıyor değil mi ?

Bitcoin gün geçtikçe teknolojik platformalarda daha çok yer almakta ödeme sistemlerinin yanında para transferi ve kar amacıyla yapılan yatırımlarda öncülük etmekte.

2014 Yılında 1000 TL olan bu coin şuan 47.000 tl geçtimiğmiz haftalarda 75.000 liraya kadar çıkmıştır.

Şuanki fiyatı bazı analizciler için tam bir yatırım değerinde ilerleyen günlerde 100.000 dolar yani 350.000 tl ye kadar fiyatının çıkacağı konuşuluyor . analizleri değerlendirerek sizi üzmeyecek bir miktar paranın yatırılmasını tavsiye ederim.

Şuan türkiyedende çok rahat alışveriş yapılabilir koinim.com btcturk.com benim kullandığım bazı türk borsa siteleri hesap oluşturup verilen adreslere para transfer edebilirsiniz btc alıp kenarda bekletebilirsiniz.

Ben 2010 yılında lisede iken öğrenmiştim bitcoini fakat heycanlandırmadığı için hiç araştırmamıştım ozamanlar araştırıp ufak bir yatırım yapsa idim şuan çok daha farklı yerlerde olabilirdim :)

Eğer düşünceniz var ise çok beklemeden yatırım yapmanızı tavsiye ederim iyi günler.

Coin Marketplace

STEEM 0.16
TRX 0.16
JST 0.032
BTC 58495.14
ETH 2461.74
USDT 1.00
SBD 2.36