Steemit ile Tanışma Hikayem [Cointurk 12. Projesi]

in #cointurk6 years ago

Merhabalar herkese kolay gelsin

Merhabalaar tekrardan ismim Zeynep Gaye KARAKOC,ismim çift isimli olduğu için böyle platformlarda yani sosyal medya  hesaplarım da genel olarak soyadımı kullanmıyorum,çünkü onu da kullanırsam çok uzun bir görüntü oluşuyor ve bu görüntü benim hoşuma gitmiyor :) Henüz daha 19 yaşındayım biraz ergen dediklerinizden sayılabilirim,İstanbul da yaşıyorum ve burada üniversite okuyorum.

İşletme bölümünde okuyorum henüz 1.sınıfım umarım ki bu üniversiteyi bitireceğim :) Kişisel bilgilerim bu şekilde ,bunun haricinde bu yıl İstanbul'a yani benim durduğum semte hiç kar yağmadı :( Bu çok üzücü bir durum gerçekten somestr tatilinde gitmeyi planlıyordum kayak merkezine fakat olmadı fırsat bulamadım.Kar yağışını izlemeyi çok seviyorum ve daha sonra yağdığı ilk gece ve sabah uyandığında gördüğümüz o manzara gerçekten harika sonrasında ise belediyeler sağolsun hemen tezizliyorlar her tarafı ortada kar falan kalmıyor :)

Henüz bu yıl bu manzarayı hiç görmedim sık sık hava durumunu takip ediyorum Şubat ayının ortalarından umutlularmış bakalım ne olacak bekleyip göreceğiz,insallah yağar da biz de karın keyfini çıkarırız :)





Steemite Başlama Hikayemi Anlatayım

Aynı bölümde okuduğum bir arkadaşım sayesinde bu işe başladım,yani aslında ben burayı bir iş olarak görmüyorum,zaten 3-4 günde bir bazen ise her gün giriyorum yani buradaki asıl hedefim para kazanmak değil.

Facebook gibi bir sosyal medya uygulaması maalesef eskisi kdar tutulmuyor ve popülerliğini yitirdi,İnstagram da ise sadece fotoğraf paylaşabiliyoruz,durum güncellemesi falan yapamadığız için yeni bir sosyal medyaya gerçekten ihtiyacım vardı zaman geçirmek için,çünkü bazen çok sıkılıyorum ve yapacak birşey bulamıyorum.

Kafede arkadaşlarla hep beraber otururken arkadaşımın telefondan birşeyle uğraştığını gördüm ve aynı Facebook,İnstagram gibi ortamı çekip bir yerlere yüklediğini gördüm fakat bu platform değişik bir şeydi,sayfa ingilizce olduğu için dikkatimi çekti ve sordum arkadaşıma.Bu şekilde bana anlattı çok hoşuma gitti özellikle yeni bir platform olması benim açımdan gayet iyiydi.Detaylarını anlatmasını istedim,şuan anlatamam fazla dedi ve bana bir hesap açtı,3 gün içinde onaylanır demişti ve hemen  o gece onaylanmış hesabım.Beni bilgilendirerek hesabımın onaylandığını ve gerekli ayarlamaları yaptığını söyledi,daha sonra kampüste detaylı bir şekilde anlattı sağolsun,o günden beri ara sıra girip vakit geçiriyorum,Türk kullanıcının az olduğunu söyledi ve ingilizce paylaşımlar yapmamı söyledi bende o şekilde paylaşıyorum yapıyorum.
Kuşadasını bulmam ise tamamen rastgele bir şekilde New bölümünde gezerken denk geldi ve yaklaşık 2-3 projesine katıldım ve devam ettiği sürece bende katılmayı düşünüyorum :)

Bu yazıdan kazandığım miktarı Power UP yapacağıma söz veriyorum :)

Sort:  

Aramıza hoşgelmişsin başarılar dilerim :)

Steemite hosgeldin :)

Coin Marketplace

STEEM 0.19
TRX 0.14
JST 0.030
BTC 59479.71
ETH 3174.48
USDT 1.00
SBD 2.44