Papatyaları Seviyorum [Cointurk 14. Projesi]

in #cointurk6 years ago (edited)

Merhaba bu projenizde de yeni katılan kullanıcılara katkı sağladığınız için teşekkür ederim,aslında ben yeni sayılmam ama yine de oy gücüm çok az henüz.Bunun için bize katkı yaptığınız için ayrıca teşekkürlerimi sunuyorum.

Benim en büyük hobim gezmektir tabi,ama doğa yürüyüşü yapmak veya doğa manzaralı yerlerde gezmeyi daha çok severim,biraz olsun İstanbul'dan uzaklaşıp şehir hayatından uzaklaşıp yürümeyi ve temiz hava almayı seviyorum ve en önemlisi o muhteşem çiçekleri görmek çok hoşuma gidiyor,kış aylarında fazla çiçek olmuyor ama yaz ve ilkbahar aylarında her taraf günlük güneşlik insanın içini açıyor resmen.Bu yüzden benim en çok yaptığım şey dağ yürüyüşü veya ailemle beraber köyümüze gitmek oluyor,köyümüze gittiğimde hemen çıkarım çiçek toplarım,yani sonuçta bir kızın en çok sevdiği şey çiçektir sanırım..




Bu fotoğraf ne zamandan kaldı hatırlamıyorum,uzun zaman oldu köye gitmeyeli sanırım ilkbahardan kalma bir fotoğraf. ''Bu projeden elde ettiğim kazancı Power up yapacağım.'' 

Coin Marketplace

STEEM 0.19
TRX 0.14
JST 0.030
BTC 59479.71
ETH 3174.48
USDT 1.00
SBD 2.44