Omisego coin hakkında bilmek istedikleriniz.(Cointurk 29.Projesi)[yusif#7379]

in #cointurk6 years ago (edited)

Kısaca adı (OMG) olan Omisego coin nedir arkadaşlar?
1514217781.jpg

Dünyada yatırımcılar tarafından merak edilen ve bir okadarda sevilen bir coindir. Güzel bir bankacılık sektörü rolunu oynuyor. Omisego merkezsiz bir yapısı bulunmakda ve ödeme cüzdanı sunan bir kripto para birimidir.
Kullanıcıların kendi aralarında alışveriş ve ödeme yapmasını sağlamaktadır. Gün geçtikçe omisego coin popülerliği artmaktadır.16 ocak 2018 saat 15.01 piyasaya çıkan omisego coin 19,34 dolar fiyatındadır. Piyasa değeri 1,9 dolar. Bu coini alırsanız büyük kar elde etme şansınız olabilir.

https://goo.gl/images/uddhio

Sort:  

Projenizi biraz daha kapsamlı hale getirip kural eksiğinizi kontrol ediniz.Sonrasında discorddan dönüş sağlayabilirisiniz.

Steemit_Kusadas_Ekibi.png

Projeyi yanlışları düzeltdim yardım edin

Discordttan iletişime geçin

Discorta giremiyorum burdan yardım edin ne fark eder ben size güveniyorum

Coin Marketplace

STEEM 0.19
TRX 0.15
JST 0.029
BTC 62676.37
ETH 2581.43
USDT 1.00
SBD 2.72