Yeni Hobim Steemit [Cointurk 14. Projesi]

in #cointurk6 years ago

Yazıya farklı bir başlık ve farklı bir içerikle başlayacaktım, ama bu aralar en sevdiğim alışkanlığımın, steemite takılmak olduğunu söylememek haksızlık olur. Dijital alemden profesyonel olarak faydalanmak ve burdan gelir elde etme düşüncesi, açıkçası bayağı güzel bir duygu. Aslında teknolojik yenilikleri takip etmekten keyif alıyorum. Yıllardır da düzenli olarak takip ettiğim teknoloji forumları var fakat bu alandan, gerçek manada gelir elde etmeye yeni başladım. Bu da farklı bir duygu tabi.
Profesyonel manada tarihle ilgileniyorum ve ismini vermek istemediğim bir resmi kurumda çalışıyorum. Steemit bloğumda Osmanlı Devlet Bürokrasisinden günümüze kalan ilgi çekici olduğunu düşündüğüm, piyasada pek de bulamayacağınız belgeleri görsel olarak paylaşıyor ve bunlar hakkında kısa kısa bilgiler veriyorum. Merak edenler ya da Osmanlı Devletine ilgi duyan arkadaşlar bloğumdan ilgili başlıklara bakabilirler. Son olarak da ülkenin yetiştirdiği, tarih alanında duayen bir isimle beraber çekildiğimiz bir fotoğrafla yazımı bitirmek istiyorum. Bu projeden elde ettiğim kazancı Power up yapacağım.

(2. Uluslararası Osmanlı Coğrafyası Arşiv Kongresinden)

Sort:  

tebrikler temelini sağlam atan bir steemit kullanıcısı olduğunuz belli başarılar dilerim :)

Coin Marketplace

STEEM 0.28
TRX 0.13
JST 0.033
BTC 62772.18
ETH 3032.07
USDT 1.00
SBD 3.67