Steemit'in Hayatıma Kattıkları [Cointurk 16. Projesi]

in #cointurk6 years ago

Selam, sevgili kuşadası takipçileri. Bu yazımda sizlere Steemit ile nasıl tanıştığımı ve sonraki süreci kısaca anlatmak istiyorum. Steemit'i bana ilk tanıtan kişi sevgili @hsyndemir kullanıcısıdır. Facebook gibi bir platforma benziyor ama ondan daha kaliteli ve başarılı bir site, yakında facebook'un yerini alır demişti. Ben bu ifadeleri biraz abartılı bulmuştum; ama bu siteyi tanıdıkça, aslında hiç yanılmadığını, hatta eksik bile söylediğini fark ettim.
Normalde çok fazla sosyal medya ağlarında zaman harcayan biri değilimdir, ama Steemit ile tanıştığımdan beridir günü birkaç saatini bu platformda geçiriyorum. Hemen her konuda ve oldukça başarılı yazılı ve görsel materyali bu sitede bulmak mümkün. Gerçekten başarılı bir içerik yaratmayı başarabilen her kullanıcının bunun karşılığını hem maddi hem de manevi olarak alabileceğine bizzat tanık oldum ve oluyorum da.
Bu sitedeki projeleri ve içerikleri gördükçe, bana da ilham kaynağı oldu ve ben de 'From the Ottoman Empire to today... (Osmanlı İmparatorluğundan Günümüze... )' başlıklı yazı ve görsellerle, kendimce bir proje oluşturdum. Şu an bu proje adı altında 5 adet paylaşım yaptım ve önümüzdeki süreçte de paylaşım yapmaya devam etmeyi planlıyorum. Dileyen arkadaşlar sayfamdan ilgili paylaşımlara bir göz atabilir. Herkesin bu platformda kaliteli vakit geçirmesi dileğiyle...

Coin Marketplace

STEEM 0.20
TRX 0.14
JST 0.029
BTC 67865.46
ETH 3258.03
USDT 1.00
SBD 2.64