NNeler Degisti? [Cointurk 16.projesi]

in #cointurk7 years ago

Meehaba sevgili steemit ailesi.Kusadasinin 16.projesi steemite girdikten sonra hayatimda ne gibi degisiklikler oldu bunlardan bahsedecegim. Daha once kendimi tanittigim yazimda bahsettigim gibi steemit e bi arkadasim vesilesi ile girdim. Oncesi de vardi elbette ama pek anlamadigim icin ilgimi cekmemisti.Arkadasin israri ile steemitle tanistim. Pek bisey de beklemiyordum acikcasi steemitten. Su an da pek bisey beklemiyorum.Kusadasinin projeleri sayesinde biseyler alabiliyorim sadece.Malum hepimiz biliyoriz ki steemde biseylee kazanmak icin emek harcamak lazim fakat bu emegin karsiligini alabilmek icinde profilinizin guclu olmasi lazim.Tabi birazda sansli olmak gerek.Bu nedenlerden dolayi cok bisey kazanacagimi da dusunmuyorum acikcasi. Ben de ki sans degil bildiginiz bahtsizlik.Her neyse steemle tanistiktan sonra coinlere olan ilgim fazlasiyla artti arkadaslar.Kripto para dunyasinin siki takipcisi oldum diyebilirim. Ismini bilmedigim cok fazla coini arastirir oldum. Zaten sosyal paylasim sitelerini seven bir birey oldugum icin steemde paylasilanlari da seve seve okuyorum.Bilmedigim bir cok konuyu da steem sayesinde ogrendim diyebiliriz. Bunlarin yanin da steemle tanistiktan sonra cok fazla da biseu degisti diyemem arkadaslar.
Benim anlatacaklarim bu kadar herkese iyi günler.

Coin Marketplace

STEEM 0.16
TRX 0.15
JST 0.028
BTC 54478.01
ETH 2290.54
USDT 1.00
SBD 2.35