Steemit Hayatımı Nasıl Etkiledi? [Cointurk 16. Projesi]

in #cointurk6 years ago

DQmRdihNoTNRsUBBTrMEtASnPQixv2DzmUTyLAXUm68KGmU.png

Steemit ile tanışmam bir form aracılığı ile oldu. Bana kötü zamanlarımda yardımcı olabilecek aynı zamanda geleceğe yatırım yapabileceğimi söyleyen bir arkadaş aracılığıyla. Fakat bu arkadaşın söylemedi bir şey vardı. O da bunları yaparken bilgi edinebileceğimiz.

Yaklaşık olarak 1-2 ay önce öğrendim steemit platformunu o günden beri ne yapsam tarzında sorular sorup duruyorum. Fakat bir şey bulamadım. Sonra @kusadasi projelerini gördüm. Katılmaya başladım. Bu projelerin güzle yanı projelere katılırken bilgi ediniyor olmamız.

Steemit platformunda gezindikçe bilgi edinmeye başladım ve bilgi bulunmaz bir nimet diyebilirim. Kendi ilgim ve branşıma ait bilgiler edinerek kendimi geliştirdim. Bu sayade kendime bir hedef belirledim ve bunu gerçekleştirmek için yatırım yapmaya başladım. Bu hayalimin peşinde koşmaya da devam edeceğim.

Aynı zamanda Steemit te gezerken inanılmaz bir kelime dağarcığım oldu. Hiç duymadığım kelimeler ve anlamlarını öğrendim. Kimsenin bilmediklerini öğrenmeye de başladım.

Steemit te insanlarla bilgi alışverişi yapmak beni rahatlattı ve insanlara olan güvenimi de arttırdı aynı zamanda.

Steemit bize kendimizi bulduruyor sanırım ben öyle anladım steemit sayesinde bir düzenim bir rutinim bile oldu. Burada insanlar çok yana yakın ve çok sıcak kanlılar herkese çok teşekkür ediyorum bu yüzden. Bu sıcaklıkları beni sosyal olarak ta etkiledi ve çevremdekilerle ilişkilerim çok pozitif olmaya başladı :)
pozitif-düşünce.jpg

Coin Marketplace

STEEM 0.16
TRX 0.13
JST 0.027
BTC 58188.83
ETH 2585.51
USDT 1.00
SBD 2.40