Güzel Hayvanlar [Cointurk 20. Projesi] [ykmz#1305]

in #cointurk6 years ago

Merhabalar,

Kuşadasının gerçekleştirmiş olduğu bu haftaki konusu olan sosyal sorumluluk projesinde ben de birşeyler yapmaya çalıştım.
DSC_0016.JPG
Sosyal sorumluluk projesi olarak sokak hayvanlarına yönelik yardım amacıyla ben de bizim site içerisinde hayvanlar için bulunan alana gittim. Belediye, sitemizin içerisinde bulunan kediler için kedi evi yaptırmış. Bu sayede enazından birkaç kedi de olsa burada barınabiliyor ve yiyeceklerini rahatlıkla yiyebiliyorlar. Biz de evde yediğimiz tavuk yemeğinden kalan kemik ve etleri kedi evine getirdik. Bir kedi ben koyar koymaz ziyafete başladı bile. :)
DSC_0026.JPG
Bu çalışma sayesinde hem biz hem de sokakta olan hayvanların doyması beni müthiş mutlu etti.

Ben biraz dolanıp geri geldiğimde ise kediler gitmiş kuşlar yemeye başlamıştı. bir taşla iki kuş vurduk :) bu beni daha da mutlu etti.

Bu konuda bizi teşvik eden Cointürk ailesine teşekkür ederiz ve eğer bu yazımı okurlarsa bundan sonraki proje için bir önerim olacak!??
Çevreye yönelik de bir sorumluluk oluşturmak hem de çevre kirliliğini engellemek adına çevrede bulunan gereksiz çöpleri toplama sorumluluğu projesi yapabiliriz. Toplarken de fotoğraf paylaşımı yapabiliriz. (ama bu bi tane değil de mümkünse poşette biriktirebilecek kadar azimli bir çalışma olursa sevinirim)
Teşekkürler :)

Sort:  

Harika 👍👍

Teşekkürler :)

Coin Marketplace

STEEM 0.26
TRX 0.11
JST 0.033
BTC 62796.11
ETH 3045.55
USDT 1.00
SBD 3.85