Gobaba'ya gerekli idi üye oldum... [CPXTurk&Gobaba Projesi]

in #cointurk6 years ago (edited)
Merhaba arkadaşlar... Yeni başlayan CPXTurk projesinde bizlere destek veren @kusadasi ve ekibine teşekkür ediyorum. Steemit platformu içerisinde bulunan Türk topluluğuna her geçen gün artarak ve geliştirerek verdikleri destek şahsımca takdire şayan bir davranıştır. Başarılarının devamını diliyorum. @kusadasi ekibinin CPXTurk&Gobaba Projesi konusu olarak 'Gobaba'ya kayıt olunmasının istemesi' sebebiyle üyeliğimi gerçekleştirip değerli zamanınızı ayırarak okuyacağınız postumun yazımına geçiyorum.

Screenshot_1.png

Steemit platformuna katılalı 2-3 ay arası bir zaman geçti ve çok olmasa da hem @kusadasi projelerinden, hem kendi ürettiğim postlardan hem de diğer platformlardan bir miktar para kazandım. Doğal olarak insan kazandığı parayı almak ister. Bazı arkadaşlarım kazandıkları paraları bir şekilde çektiler. Ben yeterli miktara ulaştığını düşünmediğim için kazancımı çekmeyi şuana kadar düşünmedim lakin elbette bende kazancımı çekmeyi düşündüğüm zaman illaki bir hesaba ihtiyacım olduğunu biliyordum. Bu proje sayesinde Gobaba'ya üye olarak hesabımı oluşturma işini de halletmiş oldum.

Gobaba katılım linkim https://www.gobaba.com/?ref=coinplugturk
Gobaba referans id'im coinplugturk
Gobaba'ya kullandığım mailim [email protected]


Açıkçası hesabı oluştururken istenen bilgiler ilk etapta aklıma (acaba ?) sorularını getirdi ise de, daha önceki araştırmalarımda açılan hesaplar için kimlik bilgilerinin gönderildiğini bildiğimden ve @kusadasi ekibinin profesyonel bir ekip olması nedeni ile işbirliğine girdikleri Gobaba sitesine güvenerek bilgilerimi yükleyerek üyeliğimi tamamladım. Kimlik bilgilerinin kontrolü 15-20 dakika sürmekte, uzaması halinde canlı destek bölümüne bağlanılarak kontrolün hızlandırılması ve hesabın son aşamasının tamamlandırılması mümkün olmaktadır.

Gelen mailler;

Screenshot_3.png

Üyelik ekran alıntıları;

Screenshot_4.png

Screenshot_5.png

Referans linkim;

Screenshot_6.png

Velhasıl @kusadasi projesi sayesinde ertelemekte olduğum bir hesabı açmış oldum. Bundan sonra rahat bir şekilde steemit platformlarında elde ettiğim kazançları Gobaba hesabı sayesinde çevirebilecek, Türk lirasıyla istediğim zaman steem alıp satabileceğim. Projede emeği geçenlere teşekkür ediyorum. Her geçen gün bu projeler sayesinde bilgim artmaya devam ediyor..

çizgi.png

Yazıma burada son verirken, Hepimizin mutlu ve ekonomik sıkıntılardan uzak günler geçirmesini diliyorum.

Kalın sağlıcakla...

Resim Kaynağı

Sort:  

Kurallarda eksiklikler bulunmakta düzelttikten sonra discord destek ekibiyle iletişime geçiniz.

Steemit_Kusadas_Ekibi.png

İlgilenildi.

Coin Marketplace

STEEM 0.30
TRX 0.12
JST 0.034
BTC 63750.99
ETH 3130.22
USDT 1.00
SBD 3.95