Steemit Üyeliği Sonrası [Cointurk 16. Projesi]

in #cointurk6 years ago

Steemit.png

10 yıldır blog yazarlığı yapıyorum, insanların bloga girmesi, yorum yapması, üzerine sohbetler falan derken süreç gayet keyifli şekilde ilerliyor. Hâlâ da yazmaya devam ediyorum. Steemit ise bir arkadaşımın haber vermesi üzerine keşfettiğim bir site. Girdikten sonra biraz inceledikten sonra hemen üye oldum ve elimden geldiğince de aktif olmaya çalışıyorum.

Açıkcası Steemit sonrası ne değişti sorusuna önceden blog yazarlığı yaptığım için çok fazla cevabım olmaz. Ama şunu söyleyeyim. Hem belli bir zaman harcayıp, hem keyif alıp hem de para kazanmak mümkünmüş. Bu siteye üye olduktan sonra geçen kısa sürede 200 TL gibi bir para kazandım ve BTC olarak hesabıma çektim. Ve o parayı orada unutacağım. Bundan sonra da burada yazı yazdıkça keyif alacağım, keyif aldıkça da para kazanacağımı biliyorum.

Tabii amaç sadece para mı? Değil ancak insanı teşvik edecek bir şeyler lazım. Bu konuda paranın burada kritik bir yeri var. Sonuçta ekran karşısında zaman harcıyorsak ödülünü de almak fena olmaz. Benim bu siteye üye olacak arkadaşlarıma önerim ellerinden geldikçe zamanları ölçüsünde paylaşım yapsınlar, paylaşım yapmaktan çekinmesinler. Bir kuşun fotoğrafını çekip koysunlar, bir yemek tarifi versinler, bir gezi yazsınlar, bir film önersinler ama aktif olsunlar.

Bu arada bu sitede bizim her geçen gün büyümemizi sağlayan @kusadasi hesabına da ayrıca teşekkür etmek gerekiyor diye düşünüyorum. Bu hesap sayesinde bir çok arkadaşımız -ben dahil- para kazanıyor. Hakkını ödeyemeyiz.

Coin Marketplace

STEEM 0.24
TRX 0.11
JST 0.032
BTC 62482.14
ETH 3044.68
USDT 1.00
SBD 3.76