Steemit'e Başlangıç [Cointurk 12. Projesi]

in #cointurk7 years ago (edited)

Steemit.png

Yaklaşık 10 yıldır blog tutan birisiyim. Kişisel olarak blog tutan ve bundan büyük bir mutluluk duyan biriyim. Kocaeli'de yaşıyorum. 29 yaşındayım, işletme mezunuyum, iş arıyorum. Blogumda daha çok Fenerbahçe, sinema, dizi ve kişisel yazılar paylaşıyor keyif alıyorum. Ancak daha sonra @firatimo arkadaşımdan böyle site olduğu haberini aldım. Hemen üye oldum ve yaklaşık olarak 2 aydır bu sitedeyim. Sitede her geçen gün daha da büyüyorum, buradan para kazanmak mümkün belki ancak ben henüz hiçbir şey kazanamadım. Zaten açıkcası para kazanmayı 2.aşamaya koyuyorum. Ben öncelikle keyif almalıyım, bir çok kişiye ulaşmalıyım ve sonra olursa para kazanmak da olabilir. 10 sene blog tutup neredeyse hiçbir şey kazanmadığım düşünülürse buradan da kazanamasam da olur. İşin özeti steemit üyesi olmaktan da burada paylaşım yapmaktan da mutluyum. Umarım her geçen site büyür ve bizler de o sitenin içinde keyifle yazmaya devam ederiz.

Bu projeden elde ettiğim kazancı Power up yapacağım.

Coin Marketplace

STEEM 0.18
TRX 0.16
JST 0.030
BTC 62539.28
ETH 2437.94
USDT 1.00
SBD 2.67