Hobi mi? Çok Fazla... [Cointurk 14. Projesi]

in #cointurk7 years ago

IMG_3549.JPG

Benim için güze bir konu. Hobilerim. Çok fazla var. Mesela onlardan birisi tekneyle denize açılıp balık tutmak. Tek başıma ya da arkadaşlarla atlıyorum tekneye ve çıkıyorum balığa. O an dünyadan da kopuyorum, huzur da doluyorum. Ve günün sonunda o balıkları hemen kızartıp yemek de bu hobimin devamı sayılabilir.

Ayrıca tekne almak da hayatımın en büyük hedefi. Bir gün bir yerlerden 50-100 bin tl civarı para bulabilirsem bir tekne alacağım ve denizde yaşamaya başlayacağım. Beni tanıyanlar tekne sevdamın ne boyutta olduğunu iyi bilir.

Fotoğrafı bu yaz denize çıktığım zaman çekmiştim.

IMG_3056.JPG

Hobilerimden bahsedecek olursam kitap ve dergi olayını es geçemem. Hayatımın her dönemi dergilere çok büyük önem veren biri oldum ve asla da atamıyorum. Tuning Türkiye, Goal ve Fourfourtwo dergilerini yıllarca aldım. Şimdi o serüvene Tuhaf Dergi, Socrates, Fitbol, Kafa, Ot gibi dergilerle devam ediyorum. İmkanlar doğrultusunda da kitap okuyan ve bundan büyük keyif alan birisiyim.

IMG_0366.JPG

Bir diğer hobim. Futbol. İzlemekten de oynamaktan da büyük keyif alıyorum. Kocaeli'den kalkıp yıllarca kombineli bir şekilde Fenerbahçe'nin maçlarına gittim, gitmeye devam edeceğim. Bunun yanında basketbol maçlarına bile giden insanım. Ayrıca Sakarya ve Kocaelispor gibi takımların iç saha maçlarına da gitmişliğim var. Statta oluşan atmosferden, o çimi görmekten her an keyif aldım. Almaya da devam edeceğim. Maddi imkanlarım olsa her ay başka şehirde futbol izlerim. Böyle de bir hedefim var. Her yıl 12 yeni stat.

Bunların yanında bahsedecek olursam tenis oynamaktan büyük keyif alıyorum. Çok iyi bir izleyiciyim, oynamayı çok iyi yapamıyorum ama keyif alıyorum. Panini Çıkartma albümü toplamak da keyif aldığım olaylardan. Dünya Kupası için yakında başlarım. Bisiklete binmek yine keyifle yaptığım aktivitelerden.

Hayatım boyunca yukarda yazdığım şeyleri yaptım, keyif aldım, almaya da devam edeceğim.

Bu projeden elde ettiğim kazancı Power up yapacağım.

Coin Marketplace

STEEM 0.19
TRX 0.15
JST 0.029
BTC 63651.41
ETH 2679.55
USDT 1.00
SBD 2.80