Steemit Değişimdir [Cointurk 16. Projesi]

in #cointurk6 years ago (edited)

Başlığım biraz dikkat çekici değil mi bazılarınız demiştir nasıl değişim bu nasıl olur diye. Evet steem değişimdir çünkü yazı yazarak para kazanılabileceğini hatta ve hatta dijital bir para kazanılabileceğini gösteren dünyada tek bir sistem olması bunun değişim olduğunu net olarak kanıtlıyor büyük ihtimal şuan sizde bana katılıyorsunuz.

Steemit'e başladığımdan beri sürekli düşünmeye başladım ne paylaşsam çok kişiye ulaştırabilirim ne yapabilirim tarzında düşünceler sardı beni. Bunun bana katkısı çok büyük çünkü artık boş boş oyun oynamaktansa araştırıyorum.

Piyasada yüzlerce binlerce altcoin var hepsi bir şeyler vaad ediyor fakat bu kadar elle tutulur bir şekilde sistemi olan tek coin bana göre steemit bundan dolayıdır ki başlığıma bu kadar iddalı yazdım. Sizlerde biliyorsunuz ki artık kağıt paraların devri bitiyor ve sanal paralarla hayatımızın şekilleneceğini işte bu şekillenmeye bağlı olarak steemit güzel bir proje yapmış ve bizlere sunmuş bunun değerini bilelim gelecekte çok değer görecek.

Çok fazla yazıp sizleri sıkmak istemiyorum düşüncelerim bu yönde bu treni lütfen kaçırmayın üretebildiğiniz kadar üretmeye bakın çünkü artık bunlar bizim geleceğimiz olacak.

make-change-happen.jpg

Coin Marketplace

STEEM 0.31
TRX 0.12
JST 0.033
BTC 64341.19
ETH 3145.13
USDT 1.00
SBD 4.00