Stresi Azaltmak Mümkün Müdür? [Cointurk 19. Projesi] - yeditepe #5010

in #cointurk6 years ago

Bir cümleyle stres nedir ?
Kişide birtakım sorunlara yol acan ruhsal gerilim.

Hayatımızda oluşan sorunlara karşılık stres kavramı devreye girer. Yani bir sorun olurken diğer bir sorun(stres) oluşur. Stres anından kurtulmanın birçok yolu vardır tabi bu kişiden kişiye değişir. Bir sorun varken, bir diğer sorunda doğuyor farkında değiliz. Arkadaşlar şöyle düşünelim stres ettiğimiz konuların üstesinden gelmek veya bazı durumlarda ondan kaçmak varken neden dört duvar içerisinde sıkışıp stresle içiçe olmayı seçiyoruz ?

Stres içerisinde bulunduğum her zaman önce sakinleşir sonra düşünmeye koyulurum. Ne kadar kısa sürede stresten nasıl kurtulabilirim diye. Bazen öyle bir stres halim oluşuyor ki aylarca aklımdan çıkmıyor ve buda iştahsızlık, huzursuzluk, mutsuzluk gibi etkenlere yol açıyor. Bu konu üzerine araştırmalar yaptım ve bazen insanların elinde olmayan streslerde oluyor ama size önerim en kısa sürede o ruh halinden çıkın yoksa gerçekten çok zararı oluyor. Ben genelde mutlu olacağım şeyler yapıyorum stres anında. Oyun oynuyorum, film izliyorum veya arkadaşlar ile dolaşmaya çıkıyorum. Size de önerim stres anında bulunduğunuz durumdan çıkın ve mutlu olacağınız uğraşlar içerisinde bulunun. İyi hissedeceğim kişiler ile sohbet ediyorum, ailemle vakit geçiriyorum, günlük yazıyorum, kitap okuyorum...

Az önce @burock ve @mrtt ile bir önceki projemin oy almaması üzerine konuştuk. Başlarda stres yapmıştım çünkü emek verip karşılığını alamamak çok kötü bir ruh haline yol açıyor. Steemiti karışık gören yeni bir kullanıcı olarak konuyu halletmeyi geçtim muhatap bulmayı bile ummuyordum. Sağolsun ikisi de çok ilgilendi ve konuyu burock 'un başka yöntem denemelik bir tavsiyesi ile hallettik. İkisine de teşekkür ediyorum. Bu olayı örnek alarak diyorum ki, bir sonraki projenin konusu @kusadasi ekibinin gelişimi için tavsiyelerde bulunmak olabilir.

Sort:  

Postunuzda Projemizin 2. kurala uyulmamıştır. Düzelttikten sonra discordtan destek ekibi ile iletişime geçiniz.

Merhabalar. Discord 'dan @burock ile iletişime geçmiştim. Önceki projenin telafisi hakkında ondan dönüş bekliyordum, o yüzden bilerek yazmadım. Discord 'a bakayım, uygunsa yorum olarak atarım. Teşekkürler.

Paylaş demiş. Yorum olarak attım.

Ilgilenildi

Your Post Has Been Featured on @Resteemable!
Feature any Steemit post using resteemit.com!
How It Works:
1. Take Any Steemit URL
2. Erase https://
3. Type re
Get Featured Instantly � Featured Posts are voted every 2.4hrs
Join the Curation Team Here | Vote Resteemable for Witness

Coin Marketplace

STEEM 0.20
TRX 0.13
JST 0.030
BTC 65641.09
ETH 3479.54
USDT 1.00
SBD 2.50