Sokak Hayvanlarına Yardım [Cointurk 20. Projesi] yeditepe #5010

in #cointurk6 years ago

Cointurk etiketiyle yapılan en güzel projeye katılmak istedim :) Normalde pek aktif olamadığım steemitte bu projeye rast geldim ve katılmamak olmaz diye düşündüm :)
Böyle güzel bir projeyle bizi buluşturdukları için kuşadası ekibine sonsuz teşekkürlerimi sunuyorum. Evimiz müstakil olduğu için köpek, kedi ve kuşlar eksik olmuyor. Normalde hep bakarım onlara fakat bu sevimli hayvanlara bu proje vesilesiyle yardımlarımızın olması ayrı bir güzellik ve bu proje sayesinde etrafımızda hergün karşılaştığımız canlıların barınak, yemek ve su ihtiyaçlarınıi gözardı etmeyeceğimiz güzel bir proje oldu.

s.jpg

Sort:  

Like humans, cats tend to favor one paw over another

Coin Marketplace

STEEM 0.16
TRX 0.13
JST 0.027
BTC 56386.16
ETH 2529.81
USDT 1.00
SBD 2.49