Steemit Stres Nasıl Atılır benim fikirlerim - [Cointurk 19. Projesi] [Yasayanoluler#2293]

in #cointurk6 years ago (edited)

Selamün Aleykum TR ailesi....

Devamlı şekilde katıldığım yine yeni bir Cointürk 19 projesi ile beraberiz.Bu yazımda size stresli anlarımızda stresimizi nasıl atarız en azından ben nasıl yapıyorum bunu size söyleyeceğim.

be.jpg

Şimdi misal olarak ben kendimi misal çekeceğim.Universitede ilk zamanlarımda bana dehşet zor gelen dersler , şartlar ve saire vardı ve çok büyük bir stres içersindeydim.Zamanı biraz daha eskiye alırsak ben 5 yıl güreşle alakam vardır.(yani sporcuyum uniye hazırlık derken unutmuşum)
Çok zor dönemlerdi ve ben nasıl stresimi atacağımı bilmiyordum derken Kendimi ağır bir spora soktum(yani sabahları durarken 2 yumurta çiğ-çiğ içip koşmaya başlıyordum ) ve daha sonrasında düzenli bir spor haline getirdim koşmayı parelel olarak vücut geliştirmeye de merakım olduğu için sporun içine yine girdim ve inanın arkadaşlar 0 (SIFIR Stres kalıyor insanda) stresle bitiriyorsun birde bunu düzene aldınmı STRES kelimesinin ne olduğunu unutuyorsun ben artık 3 yıldır bunun ne olduğunu bile unuttum hakikaten...Denemenizi şiddetle tavsiye ediyorum ve Tek söylemek istediğim şudur - Stres sporla atılır ))
Bu yazıml Cointürk 19 Projesi için yazmakla beraber sabır gösterip okuduğunuz için çok teşekkür ediyorum...
@kusadasi bu projeleri icin cok tesekkur ederim Cointurk daha iyi yerlerde gormek dilegimle.!

Ek olarak bir sonrakı konunun Koinlerin artış sağladığı ve düştüğü dönemleri nasıl anlarız nasıl analiz etmeliyiz olmasınl isterim :)

Sort:  

Selamün Aleykum :D I have friends in turkey

Aleyküm Selam :) Woww good :)

Aleykümselam.Dediğiniz gibi spor ciddi anlamda çok etkili :)

Emeğinize sağlık =))

Coin Marketplace

STEEM 0.26
TRX 0.11
JST 0.033
BTC 64999.89
ETH 3101.81
USDT 1.00
SBD 3.87