Sokak Hayvanlarını Sevelim [Cointurk 20. Projesi][Yasayanoluler#2293]

in #cointurk6 years ago (edited)

İlk olarak her kese Selamün Aleykum Nasılsınız TR ailesi.....

Bu konumuz açıklanır açıklanmaz öyle sevindim ki öyle sevindim ki bence en önemli konulardan birine değindi Cointürk bu yüzden onlara sonsuz saygı sevgilerimle bu konuyu sizlere sunuyorum.

Unutmayalım ki onlar da canlı ve biz sokak hayvanlarına yardımcı olmassak neden insanız?

Her insan şöyle düşünür -

Sokak hayvanları kendine yemek bulur bir şekilde yaşarlar

Ancak inanın öyle değil onlara yardımcı olmassak onların çektiği açlık susuzluk onlara büyük sıkıntı olur hastalandırır ve öldürür.

Günümüzde kapalı cöp konteynırları hayvanların yiyecek bulmasını çok zorlaştıran amillerden biridir...


Bunu geçtik şu lafa hiç taamülüm yok geçen bir arkadaş bana neden ellerini kirletiyorsun onlarda mikrop var - dediğinde kanım dondu resmen.Şöyle bir cevap verdim
Gündelik hayatınızda elle tuttuğunuz o paralarda olan mikropu dile getirmiyosunda hayvanın mikropu varmış diyorsun peki şuna dikkat ettin mi hayvanların en çokta sokak hayvanlarının bu konuda dikkatli olması göz önünde mesela kedi her daim temizlenmek peşinde .

Hayvan barınaklarının gereksiz olduğunu düşünüyorum.Bir kere allah her canlıyı farklı yaratmış.

İnsan ne kadar ki cezaevinde nasıl 4 duvar içindeyse hayvanlar da barınaklarda aynı şekildeler diye düşünüyorum.Sokak hayvanları adından da görüldüğü üzere SOKAK larda mutlular.

Sokaklarda başka sahit olduğum durumlar daha vardır paylaşmak istediğim....


Salyası akan köpeklere neden kuduz damgası vuruluyor anlamıyorum.Bir kere insan genetiği olduğu gibi hayvanlarında genetiği vardır.Bu bazen genetik bazende herhangi mikropdan da olabiliyor.Salyası akan her köpek kuduz değildir.

Bu bilgileri sizlere sunmak istedim bilinmesi gereken şeyler umarım zamanınızı almadım.

Şimdi gelelim önemli meseleye

Sokak hayvanlarının zor şartlarda yaşadığını görmüşsünüzdür.Buna göz yunmak bence insanlık dışı.
Her insan mahallede ,cam kenarında ,bahçede veya herhangi bir yerde olan sokak hayvanlarına en azından SU koymasını sizlerden çok çok rica ediyorum.Paranız yoksa bile SU (kuşlara,kedilere,köpeklere ve s)veriniz.
Mesela çekirdek elinizdeyken kuşların yanınıza geldiğini hiç farkettiniz mi
En sevdiğim anlardan biri çekirdek atın ve bakın neler oluyor inanın insan sakinleşiyor sanki bağ kuruyorsunuz inanın insan olduğunuzu hatırlıyorsunuz.Ben bir hayvan sever olarak bunları yazıp paylaşmak istedim umarım yararlı olmuşumdur.

Son olarak mahalle kedimin eski ve çok sevdiğim şeklini paylaşıyorum.Unutmayın onlar bizim arkadaşlarımız ve onlara yardımcı olmak için bir çaba göstermek lazım.
kedm2.jpg

Sort:  

Postunuzda Projemizin 2. ve 4. kurala uyulmamıştır. Düzelttikten sonra discordtan destek ekibi ile iletişime geçiniz.

Yapildi efendim.

İlgilenildi.

duyarlı olmak güzel şey

Coin Marketplace

STEEM 0.18
TRX 0.14
JST 0.029
BTC 58068.07
ETH 3133.85
USDT 1.00
SBD 2.44