Stres :) [Cointurk 19. Projesi] - yardim#0742

in #cointurk6 years ago

Stres, stres, stres... Sonuç ?
Arkadaşlar herkese merhabalar kuşadasının 19. projesi ile güzel bir konuda elimden geldiğince güzel bir şekilde makalemi yazmaya çalışacağım. Konumuz "stres".
Her insan stres içerisinde olabilir, her ne yapsak da bu hayatta her zaman stres ile karşılaşacağız. Bu böyle devam mı edecek ?

Strese boyun bükmekle elde edebileceğimiz bir şey olmaz aksine savaş açmalıyız. Niye stres ediyoruz, gerekçe ne ? Şuan mesela geçmişte stres ettiğiniz konulara bakın hepsine güleceksiniz. Çünkü stres anlık olan bir şeydir. Bazen 1 dakika bazen 1 ayda geçer. Önemli olan anlık olan stresten kurtulmaktır. Ne oldu sınavın kötü mü geçti stres etmeyi bırakıp bir dahaki sınava çalışmaya bak. Emin ol daha iyi olacaktır. Ben hep öyle yaparım strese sokan şey neyse daha iyisini yapmaya odaklanırım. Bu daha iyi oluyor ve huzur veriyor. Ekstra kendime bir şeyler katıyorum. Bunu da yapamıyorsanız deneme yanılma yolunu izleyin. Stresliyken ne yapmak iyi geliyor ? Futbol oynamak, gezmek, müzik dinlemek, sahilde yürümek, kitap okumak...

Stres herkeste olan bir şeydir. Önemli olan stresi yenmektir. Başlıktan da anlaşılacağı üzere gülücük ile söylediğimizde daha kolay yenilebilir. Yenmekte denilmez ona çünkü gözünüze büyüttüğünüz için yenmek kelimesi stres kavramında dilimize dolanmış bir kelimedir.

Bende stres içerisinde buluyorum kendimi ama olayın iyi tarafından bakmayı düşünüyorum. Ne yapsamda bu stresten kurtulabilirim. Değişik sonuç çıkarabilirim.
Mesela benim stres ettiğim bir konu başarısızlık üzerineyse daha çok çalışıp, daha iyisini başarırım ve buda bana ekstra mutluluk katar veya içinde bulunduğum stres günlük hayatımdan kaynaklı ise beni mutlu eden şeylerle uğraşırım. Konular araştırırım, gezerim, kitap okurum, basketbol oynarım, komik filmler seyrederim ve bi anlık olan stresim kaybolmuş olur ama çoğunlukla stresi kendime avantaj olarak değerlendiririm.

Bir sonraki projede geleceğe yönelik olabilir. 1 sene sonrasında steemit nasıl bir platform olarak devam eder ?

Coin Marketplace

STEEM 0.29
TRX 0.12
JST 0.033
BTC 63700.12
ETH 3136.09
USDT 1.00
SBD 3.83