Stres benim için çocuk oyuncağı :) [Cointurk 19. Projesi] yakup34#9051

in #cointurk6 years ago (edited)

Selamün Aleyküm arkadaslar yenı projeyı gecte olsa gordum ve yetıstım. stres hakkında bıkac deyınecegım nokta var. Stresin birçok ceşıdı var is stresi aile stresi para stresi vb bircok stres var. Beni ençok iş stresi ve maddi stres etkılıyor. İşim gereği her ne kadar stajer olsamda bizi kontrol eden servis sorumlularına karsı hep bır tetıkte olmak gerekıyor. Bu arada kendılerıde cok huysuzdur bır acık bulsamda azarlasam dıye bakarlar :) Sabah 8 den aksamustu 5 e kadar dıken ustunde gecıyor. 

Ailem istanbulda oldugu ıcın her ne kadar para yollasalarda bie yere kadar para yetıyor. Yol parası yurt gezme tozma kız arkadas derken asırı para sıkıntısı cekıyorum. Hayatımı baslı basına etkılıyen stresler bunlar benım ıcın. Çünkü stresli oldugumda hersey daha kotu oluyor. İlk baslarda çuvallasamda sonradan ustesınden gelmeyı basardım. Uşak istanbul a göre daha kucuk bıryer oldugu ıcın daha kırsal bır yer. Tabıkı şehir ama ıstanbula gore koy denebılıcek kadar kucuk. Burada yapabılıceklerım kısıtlı gezecegım tozacagım yer az bır sure sonra dısarı cıkasım bıle gelmıyor tabı cepte parada yok birde unıversıte sınavı sorunuda var...

Ama baslıktada dedıgım gibi stres benım ıcın cocuk oyuncagı halıne geldı. Usakta bellı baslı gezılecek bazı yerler var tamamen ınsanın ıcını huzur dolduran yerler. Örneğin korupark,huzur par,ata park... Ne zaman sıkılsam ne zaman dertlensem strese girsem giderim Huzur parka cıkarım bır tepeye usak ı ayaklarımın altına alırım yakarım sıgaramı muzık acar dınlerm. Huzur park adından anlasılacagı gıbı o kadar huzurlu bır yer ki cok sessız ve dogayla ıc ıce bır yer. Yanı stesımı huzur parkın derınlıklerıne gomup gelıyorum. 

Stres benim için cocuk oyuncagı ;) Gelecek konu kaybolan doğa olmalı diye düşünüyorum.

Coin Marketplace

STEEM 0.20
TRX 0.12
JST 0.028
BTC 63565.69
ETH 3484.36
USDT 1.00
SBD 2.53