Herkese Merhaba [Cointurk 18. Projesi] yakup34#9051

in #cointurk6 years ago (edited)

Merhaba arkadaşlar ben Yakup,hastanede çalışan bir abinin teşvikleriyle buraya katıldım.Site hakkında hiçbirşey bilmiyorum epostanı kontrol et onaylandığında hesabını aç ve kusadasini takip et dedi.Sanırım her hafta bir kaç sefer proje yapılıyormuş onlara katılmamı söyledi ve benim sayemde üye olduğunu belirt ve kendimi tanıtmamı söyledi.1 saattir falan kanalı inceliyorum.Discord olayını tam çözemedim henüz umarım doğru yapmışımdır Çarşamba günü hastanede görüşeceğiz zaten ozaman daha detaylı bir şekilde bilgi alacağım ondan,hakkımızda hayırlısı olsun.Buraya katılmamı sağlayan kişi Mehmet Alkan'dır.

18 yaşındayım lise son sınıf öğrencisiyim.Hastanede staj yapıyorum ve buraya beni getiren kişiyi de oradan tanıyorum.İstanbulluyum fakat 4 yıldır Uşaktayım.Liseyi burada okuduğum için burada kalıyorum lise yurdunda.

@mervesaglamx referans

Coin Marketplace

STEEM 0.23
TRX 0.12
JST 0.029
BTC 66548.53
ETH 3594.05
USDT 1.00
SBD 2.91