Neden Stresliyim [Cointurk 19. Projesi] [WorldPhoto#4879]

in #cointurk7 years ago (edited)

Neden stresliyim diye kendime kızarım çoğu zaman bunun bir çözümü yok diye kendime sorarım.
Zamanla bu stresle baş etmenin bir yolunu bulmayım diye düşünüyorum.
Hiç farkında olmadan bakıyorum kendimi sıkıyorum terliyorum,gece olunca uyku problemi yaşıyorum.
Uzun uzun düşününce ne kadar boş kendimi sıkıntıya sokmaktan öte değil.
Çünkü hepsi gelip gececek biliyorum.Kurtulacağım bu durumdan onunda farkındayım.
Ama gel görki kendi beynine anlat bunu çok zor anlatmak.
09-stres.gif

Vucudumuza çok ama çok zararı var stresin bunları öğrenmemiz lazım.
Yoksa stresli yaşamanın ileride vucuda büyük zararını görürüz.
Stres bizi kötü alışkanlıklara kadar götürür kendimizi rahatlatacağız diye vucudumuza alkol esrar hap gibi zararlı maddeleri almamak için
dikkat etmek lazım sağlıklı ve spor yaparak yaşarsak emin olun stresin çoğundan kurtulmuş oluruz.

Cointürk 20. Projesi Spor ile ilgili olabilir hayatınızda spor yaptınız mı yaptıysanız bir başarınız var mı başarınız varsa belgesini yayınlarmısınız. gibi eğlenceli bir proje olabilir.
@kusadasi bize steemitte yol gösterici olduğu için teşekkür ederiyorum

Seçilen Logo Kuşadası - Şeffaf Arkaplan-01.png

Sort:  

discord kanalından buldum ve beğendim.Ama olayı esrar hapa kadar götürmüşsün korktum.Neyseki o kadar stres yönetebiliyorum. :)

Evet biraz abartmışım ama dikkat etmek lazım :)

Coin Marketplace

STEEM 0.17
TRX 0.15
JST 0.028
BTC 62104.41
ETH 2404.22
USDT 1.00
SBD 2.49