[Cointurk 16. Projesi] Steemit Neler Değiştirdi Hayatımdan

in #cointurk6 years ago

Steemit ile tanışmam
Youtube bir video izlemem ile başladı.
Senelerdir youtube işi ile uğraşan bir kişiyim ama youtube bu kadar işe yaradığını ilk kez tanıklık ettim.Steemit ile tanıştırdı beni 👍

Steemit Neler Öğrendim
Steemit e başladığım ilk zamanlar biraz sıkıcı geldi
fakat zaman geçtikçe araştırma yapmak
Blok yazılarını okumak takip etmek araştırma yapmak
Hayatımdan sıradan işleri arasına girdi
Kripto parayı öğrendim mesela nedir nasıl kullanılır nasıl yatırım yapılır borsasını öğrendim.
Coin nedir diye bilmediğim zamanları hatırlıyorum
Kendime gülüyor diyorum şimdi neler yapıyorsun
Grafik okumaya kadar gidecek gibi duruyor bakalım
Blok yazmayı öğrendim kendi çapımda
Bakalım daha neler öğreneceğim kusadasi ilk yazım
Daha çok öğreceğim gibi duruyor çünkü steemit bir deniz bizler ise birer damlayız
Bizler böyle projeler ile büyüyerek deniz olacağız
@kusadasi
@cointurk

ASDASDASD.png

Coin Marketplace

STEEM 0.30
TRX 0.12
JST 0.034
BTC 63688.35
ETH 3125.30
USDT 1.00
SBD 3.97