Blockchain'in Geleceğimize Etkisi [Cointurk 17. Projesi] [WorldPhoto#4879]

in #cointurk7 years ago (edited)

Blockchain hayatımızı bence harika etkileyecek.
Benim beklentilerim bu konuda çok olumlu.
Çünkü dünyanın dijital paraya ihtiyacı vardı.
Nasıl söyleyeyim ışık hızında hareket eden bir sistem lazımdı
Ve bunu Blockchain ile başarıya ulaşıldığını düşünüyorum
Günümüzde sistemler artık çok hızlı dünya küçüldü.
Hergün yeni yeni teknolojiler çıkıyor.
Bu teknolojilere ayak uydurmak lazımdı ve başarılı olundu diye düşünüyorum.
ed6588e201.gif
Günümüzde ülkemizde olmasa bir çok ülkede Coin kullanılmaya başlandı
Mesela en son bir yerde yazı okumuştum Londra metrosuna binmek için ödemeyi Bitcoin ile ödeme yapılabiliyormuş.Böyle böyle sistem gelişecektir.
Geleceğin sistemi Blockchain ülke olarak yerimizi almalıyız diye düşünüyorum.
2324.png

Coin Marketplace

STEEM 0.19
TRX 0.15
JST 0.029
BTC 63549.46
ETH 2562.53
USDT 1.00
SBD 2.66