23 Nisan da Oynanan Oyunlarımız [Cointurk 26. Projesi] [world-photo#4879]

in #cointurk6 years ago

Türkiye Cumhuriyeti'nin kurucusu Mustafa Kemal Atatürk, çocukların çocuklarının ulusun geleceği olduğunu kabul etmek için 23 Nisan'ı Türkiye çocuklarına adadı.Ve o günden bu güne çocuklar için en sevinçli en huzurlu gün olarak hayatımıza girdi herkesin o günden güzel bir anısı vardır.

Bizim zamanımızda 23 Nisan da Oynan Oyunlar

Halat çekme
images.jpg
Resim

Yoğurt Yarışı
126mut--ta-nevruz-coskusu-.jpg
Resim

Çuval Yarışı
images.jpg
Resim

Yumurta Yarışı
download.jpg
Resim

Bu oyunların hepsi bir birinden güzeldi o günleri gerçekten çok özlüyoruz ama zamanın önünde duramıyoruz ama önemli olan anı yaşamaktır.Ben o günleri çok güzel yaşadım.Umarım günümüz çocukları da bu güzel duyguları yaşarlar

image897.jpg
ımage
Seçilen Logo Kuşadası - Şeffaf Arkaplan-01.png

Sort:  

İçeriği çok güzel hazırlamışsınız, upvote yaptım. Ben de aynı projeye katıldım. Siz de upvote yapıp desteklerseniz sevinirim :) https://steemit.com/cointurk/@bkatipoglu1/23-nisan-anilarim-cointurk-26-projesi-berhanktpgl-3082

Coin Marketplace

STEEM 0.17
TRX 0.15
JST 0.027
BTC 60654.57
ETH 2343.25
USDT 1.00
SBD 2.48