Unutamadığım 23 Nisan Anım [Cointurk 26. Projesi] @wisex#6650steemCreated with Sketch.

in #cointurk6 years ago

Merhaba ;

Öncelikle Ulusal Egemenlik ve Çocuk Bayramının sevincini yaşamamızı sağlayan Türk Ulusunun önderi Mustafa Kemal Atatürk’ü, Birinci Meclisimizin kahraman üyelerini ve bu uğurdacanlarını ortaya koyan şehit ve gazilerimizi saygı ve rahmetle anıyorum.

Resim Kaynağı


2008 yılında 8.sınıftım ve okulumuzun 23 Nisan programında sunuculuk yapmıştım. Kendimi çok gururlu hissetmiştim ve  geleceğe yönelik fikirlerim o zaman şekillenmeye başladı.Bayrak şiirini okurken kendimden geçmiştim resmen.Hemen o dizeleri buraya da yazmak istiyorum.Mükemmel dizeler....

Bayrak

Ey mavi göklerin beyaz ve kızıl süsü,
Kız kardeşimin gelinliği, şehidimin son örtüsü,
Işık ışık, dalga dalga bayrağım!
Senin destanını okudum, senin destanını yazacağım.

Sana benim gözümle bakmayanın
Mezarını kazacağım.
Seni selâmlamadan uçan kuşun
Yuvasını bozacağım.

Resim Kaynağı

Sort:  

14194015_k_17095803_yarisma_duyurusu.jpg
https://steemit.com/tr/@hakansorucu/try-marketing-1-projesi
steemiti geliştirmek adına yapılan projelerimize katılıp ödüller alabilirsiniz

Coin Marketplace

STEEM 0.20
TRX 0.14
JST 0.030
BTC 67978.59
ETH 3270.89
USDT 1.00
SBD 2.65