Stresten Kurtulmak İçin Neler Yaparım ? [Cointurk 19. Projesi] @wisex#6650

in #cointurk6 years ago (edited)


Merhaba Ben Şevki;

Üniversiteden yeni mezun oldum. Ve hayatın gerçekleriyle yüzleşmeye başladığım döneme girmiş bulunmaktayım.Yoğun olarak stres altındayım.Stresimin sebepleri arasında gelecek kaygısı, işsizlik, aile görüşü, kimseye yük olmama gibi etkenler yatmakta.Her insan bu tarz problemlerle karşı karşıya kalabiliyor ne yazik ki.Gelelim stresten nasıl kurtulduğuma;

1-) Hemen en sevdiğim bilgisayar oyununu oynarım.Bazen oyunlarda beni strese sokabiliyor.Oralara hiç girmeyeceğim :)


2-) Sevdiğim tarz müzikleri dinlerim.Genellikle arabesk editli ve yeşilçam rework şarkıları severek dinlerim.Hatta bunu hobi haline getirip çeşitli video platformlarında zevklerimi paylaşıyorum.


3-) En sevdiğim yemeği yemeye çalışırım.Gerçekten sevdiği yemeği yemek insana pozitif bir enerji sağlıyor.Bence stresten kurtulmamıza yarayacak ilk madde kesinlike yemek yemek ^.^


 cointurk 

Sort:  

Yemek yemek diyor acıkıyorum. 😄

Yemek yemeye bayılıyoruz :D

Your Post Has Been Featured on @Resteemable!
Feature any Steemit post using resteemit.com!
How It Works:
1. Take Any Steemit URL
2. Erase https://
3. Type re
Get Featured Instantly � Featured Posts are voted every 2.4hrs
Join the Curation Team Here | Vote Resteemable for Witness

Coin Marketplace

STEEM 0.30
TRX 0.12
JST 0.033
BTC 64222.08
ETH 3135.29
USDT 1.00
SBD 3.99