İç ve Dış Dünyay Arasındaki Mesafe = Stres [Cointurk 19. Projesi] [Elias#3685]

in #cointurk6 years ago (edited)

stres2.jpg

Günlük hayatta ekmek su gibi artık yanımızda olan stresle başa çıkmak bi yandan kolayken bi yandan çok zordur .

Stres ve strese bağlı sinirden dolayı yılın bazı dönemlerinde mide sıkıntıları çekmekteyim birkaç senedir , artık kendi kendime başa çıkmayı , dindirmeyi öğrendim diyebiliriz.

Bu kişiden kişiye değişebileceği gibi bende işe yarayan şeyler sizde de işe yarama ihtimali vardır denemekten zarar gelmez

Benim düşünce mantığın rasyonel olduğu için , çözümlerimde de rasyonellik bulunmaktadır . Bu yüzdendir ki adım adım ilerlemekteyim.

ADIM 1 - SORUNUN KAYNAĞINI BELİRLEMEK

step1-feature.jpg

Beni hangi durum strese sokuyor ?
Ne olduğunda stres oluyorum ?

ADIM 2 - KAYNAĞIN ÖNCELİĞİNİ BELİRLEMEK

step2.png

Bu duruma devam etmem gerekiyor mu ?
Zorunda mıyım ?

ADIM 3 - ZORUNDA DEĞİLSEM BIRAK

Step-3.png

Bırak ve gündelik hayata dön. Elbet her şey geçer , çarklar döner bugün strese sokan yarın kahkalara boğar :thumbsup:

ADIM 3.1 - ZORUNDAYSAM ALIŞ

STEP3.1.png
Eğerki zorundaysam -mecburi iş ve sorumluluklar gibi- , mecburen duruma adepte olup en az zararla çıkmayı hedeflerim

İlerisi için hedefler yarat , geleceği ve çektiğin kahırın meyvelerini olduğunu düşün ve rahatla

Seni rahatlatan bir aktivite yap ( Tavsiye edilmiyor : Bir sigara ve kahve)

Bir şekilde kabullen çünkü böyle daha kolay olacak ve ufak şeylerden mutlu olmayı dene

İŞE YARAMADIYSA ŞU UYGULAMALARA DA BAKABİLİRSİN :relaxed:

relaxx1.jpg

1- Stop, Breathe & Think Uygulaması

Stresi, anksiyeteyi ve odaklanma sorununu azaltmayı hedefleyen uygulamalar arasında yer alan Stop, Breathe & Think, bir meditasyon uygulaması olarak dikkat çekiyor. “Dur, nefes al ve düşün” diyerek kullanıcılarını meditasyon yapmaya davet eden bu uygulama meditasyon rehberi ve düzenleyicisi olarak hizmet veriyor.

https://www.stopbreathethink.com

2- Headspace

Kullanıcılarının zihnini eğitmelerine yardımcı olmayı amaçlayan Headpace uygulaması, evde ya da ofiste yapılabilecek meditasyon tekniklerini kullanıcılarına öğretiyor. Kullanıcılarının ilk 10 günde, günde sadece 10 dakika ayırarak meditasyonu yapmasını sağlayan uygulama, 10. günden sonra farklı farklı seviyelere ve hedeflere yönelik programlar sunuyor.

https://www.headspace.com/headspace-meditation-app

3- Power BI

Microsoft Power BI uygulaması kullanıcılarının iş süreçleriyle ilgili panolar ve grafikler oluşturmasını, rapor hazırlamasını ve şirket içi paylaşıp bu verileri sunmasını sağlıyor. Kişisel veri uyarılarının da oluşturulabildiği bu uygulamada kullanıcıların verileri farklı şekillerde filtreleme yapabilmesini ve onlara farklı açılardan bakabilmesini de hedefleniyor.

https://powerbi.microsoft.com/en-us/

Gelecek @kusadasi konusu olarak , telefonumuzda kullandığımız appler ve öneriler

Coin Marketplace

STEEM 0.28
TRX 0.13
JST 0.032
BTC 60913.71
ETH 2919.21
USDT 1.00
SBD 3.71