Stres ve Hayat [Cointurk 19. Projesi] [videoaddiction#7801]steemCreated with Sketch.

in #cointurk7 years ago

Stres hayatımızın hemen hemen her döneminde olan ruhsal bir gerilimdir. Stres, iş hayatıyla birlikte artık hayatımıza tamamen yerleşir; çünkü günümüz mesleklerinin çoğunda stres olgusu yer almaktadır. Ben de yaptığım iş gereği haftasonu dışında strese maruz kalıyorum. Bu stresi minimuma indirmek için ise şunları yapıyorum:

  • Yürüyüş yapıyorum, yürüyüş yapmadığım günlerde ise iş dönüşü evimin yolunu uzatıyorum.

  • Bir süre kafa dinleyebileceğim ortamlarda bulunmaya çalışıyorum.

  • Negatif enerji yayan insanlarla merhaba-merhabanın dışına çıkmıyorum.

  • Sevdiğim, muhabbeti saran insanlarla zaman geçirmeyi tercih ediyorum.

  • Dengeli beslenmeye veya az yemek yemeye çalışıyorum, dinlenmeye önem veriyorum.

  • Tatil planları yapıyorum, gitmeyi düşündüğüm yerlerin fotoğraflarına bakıyorum.

  • İşe gidiş-gelişlerde müzik dinliyorum, kitap okuyorum.

  • İş yerinde mola verip Steemit'e bakıyorum.

  • Hafta sonları fotoğraf çekiyorum, balık tutmaya gidiyorum.

  • Bilgisayar oyunları oynuyorum, CM, PES, FIFA v.b.

** Bir sonraki projenin konusu, "Türk kullanıcıların Steem Power'ını arttırmak için neler yapılabilir" olabilir

Coin Marketplace

STEEM 0.19
TRX 0.15
JST 0.029
BTC 62795.57
ETH 2581.60
USDT 1.00
SBD 2.74