Steemit ve Sonrası [Cointurk 16. Projesi]

in #cointurk6 years ago

Steemit ile DTube aracılığıyla tanıştığımı daha önceki bir projede belirtmiştim. Steemit ile tanıştıktan sonra bu platformu çözmem biraz zaman aldı. Facebook, instagram gibi diğer sosyal medya platformlarında kullanıcıların paylaşım yaparak birilerini zengin etmesi; buna karşın Steemit'te yapılan paylaşımların kullanıcılara kripto para gibi bir karşılığının olması bana çok ilginç ve yenilikçi bir fikir olarak geldi.

Hemen hemen her gün Steemit'e giriyorum, Steem Dollar (SBD)'nin fiyatını takip ediyorum. Steemit'i öğrendikten sonra otomatik olarak diğer sosyal medya hesaplarımı daha az kullanmaya ve arkadaşlarıma anlatmaya başladım. Artık oralarda yapacağım paylaşımları Steemit'e saklıyorum. Kullanıcıların DTube'de telif hakkı ve benzeri gibi kısıtlamalar olmadan özgür bir platformda paylaşımlar yapabileceğini gördüm. Burda takip edebildiğim kadarıyla çok yararlı bilgiler veren paylaşımlar da yapılıyor ve yeni şeyler öğreniyorum. Özellikle yabancı dilde yapılan paylaşımları okuyarak dil bilgimi de geliştirmeye başladım.

Bu platformda Türk kullanıcı sayısını arttırmaya ve bu tür projelerle bizlere katkı yapmaya çalışan Steemit Kuşadası ekibine de ayrıca teşekkür ederim.

Coin Marketplace

STEEM 0.28
TRX 0.13
JST 0.032
BTC 60385.11
ETH 2889.75
USDT 1.00
SBD 3.65