23 Nisan Ulusal Egemenlik ve Çocuk Bayramı Anılarım [Cointurk 26. Projesi] [videoaddiction#7801]

in #cointurk6 years ago

Merhabalar, 26. proje hayırlı olsun. 23 Nisan Ulusal Egemenlik ve Çocuk Bayramı şimdiden tüm dünya çocuklarına kutlu olsun.


Resim

23 Nisan gelmeden önce okulda bandoda görevli öğrenciler mahallelerde bayram için provalar yapalarlardı. Şimdi böyle bir şey artık göremiyorum. Bayram günü içimde başka bir heyecenla, 8-9'da okula giderdim, o gün bana okul sanki daha kalabalık geliyordu. Belki velilerin de gelmesi yüzünden :) Kendi sınıfımızın sırasına girerdik. Şiirler, konuşmalar, folklar oyunları, gösteriler... bunları dinlerdim, izlerdim. Sonra okulun bando ekibiyle şöyle okulun çevresinde tur atardık, herkes bize gururla bakardı. Hey gidi günler, maalesef bu bayramlardan kalan foto bulamadım.


Resim

Yıllar geçtikce, insan büyüdükçe Milli bayramların önemini daha da iyi anlıyoruz. 23 Nisanlar bu ülkenin ve bizlerin bağımsızlığının temel taşlardır, onlara sahip çıkalım. Mustafa Kemal Atatürk ve askerlerimizi saygıyla anıyorum.

Sort:  

İçeriği çok güzel hazırlamışsınız, upvote yaptım. Ben de aynı projeye katıldım. Bi göz gezdirirseniz sevinirim :) https://steemit.com/cointurk/@bkatipoglu1/23-nisan-anilarim-cointurk-26-projesi-berhanktpgl-3082

Teşekkuler, size oy vermiştim :)

Tebrik Ederiz! Bu Paylaşımınız'da 'destektr' Tag'ını Kullandığınız İçin Upvote Ve Resteem Kazandınız.

@destektr Yeni Türk Steemit Topluluğununa Destek Olmak Adına Hayata Geçirilen Bir Projedir.
Herhangi Bir Karşılık Ve Ödeme Talep Etmeden, Sadece 'destektr' Tag'ını Kullanan Ve @destektr'yi Takip Eden Herkesi Upvote Ve Resteem Yapar.

PhotoText-1521414670653.jpg

Lütfen Bu Hizmeti Sürdürmeye Ve Bundan Sonra Verdiğimiz Desteklerden Daha Yüksek Oy Oranı Alabilmeniz İçin, Oylama Gücümüzü Artırmaya Yardımcı Olmak Adına Alttaki Linkler'i Tıklayarak Çok Az'da Olsa Bağışta Bulunmak İstermisiniz.
(0.010 SBD) - (0.020 SBD) - (0.050 SBD) - (0.100 SBD) - (0.200 SBD) - (0.500 SBD) - (0.750 SBD) - (1.000 SBD)
Tüm Bağışlarınız SP Kiralamak İçin Kullanılacaktır. @destektr'ye Verdiğiniz Önemden Dolayı Çok Teşekkür Ederiz!

You got a 5.88% upvote from @cabbage-dealer courtesy of @videoaddiction!
Earn daily rewards by delegating to @cabbage-dealer.

Coin Marketplace

STEEM 0.20
TRX 0.14
JST 0.030
BTC 68228.72
ETH 3279.36
USDT 1.00
SBD 2.67