Steemit Stres Nasıl Atılır - [Cointurk 19. Projesi] [Lara Steem#3587]

in #cointurk6 years ago (edited)

Stres hakkında bazı yaşadıklarımdan anlatmak istiyorum.
Stres beni çok üzen birşey olduğu gibi her keste böyledir diye zannediyorum.
Önemli olan stresi kontrol etmekte.
Stresi inanın kontrol etmek bizim elimizde.
Çünkü stres sadece insanda olan birşey nasıl ki nefisimizi kontrol ediyoruz bunuda etmemiz lazım ama bir çok insan bunu yapamıyor.
Yapamaması bence kafasını bişeylere verememesidir kimisi oyun oynar kimisi spor yapar.
Mesela ben sıkı bir oyuncuyum.
Her zaman stresli olduğum anlar oyunu açarım ve tamamen stresi unuturum.
Unutulan stres etkili olmaz zaten daha sonralar ))) Evet arkadaşlar stresimizi kontrol etmeliyiz bunun için kafamızı dağıtarak yapabiliriz.
Benim yaptığım yöntemdir bu.
Sizlerede tavsiye ederim.
Bu arada bir sonrakı projenin steemit kazançları hakkında olmasını isterim kusadasi ve Cointürk projeleri için tüm ekibe teşekkürler.
Cointurk 19 Projesine katılımım

Sort:  

oyunla stres atabiliyorsun ne mutlu oyun bir noktadan sonra beni strese sokuyor.Belki zaten bilişim sektöründe çalıştığımdandır.
Yazın için emeğine sağlık.

Coin Marketplace

STEEM 0.30
TRX 0.12
JST 0.034
BTC 64038.60
ETH 3148.89
USDT 1.00
SBD 3.97