You are viewing a single comment's thread from:

RE: Offline Buluşma Yapmayı Düşünüyoruz. Fikri Olan ?

in #cointurk6 years ago

Steemit platformu kendi reklamini yeterince yapamiyor ve marketing kismi oldukca yetersiz...
Hal boyle olunca bu canim platform icindeki bizler makul ve mantikli projeler olusturabilirsek basarili islere imza atabilir ve delegation yardimida alabiliriz...
Su an steemit iceridindeki en buyuk gecer akçe insan kaynagi ve bu kaynak asil olarak universiteler ve ev hanimlarindan karsilanabilir
Ulkemizin icinde bulundugu ekonomik ve sosyal durumlari goz onune alarak ben sahsen bir calisma programi hazirladim ve onumuzdeki gunlerde 5 ayri ilde turneye cikicam ve bu turnemde universite konfederasyon baskanlari ile toplantilar duzenliyrcegim
Toplanti tarihleri benim tarafimdan belirlenecek ve bu toplantilatda steemite yeni katilimcilar kazandiracagim
Ayni zamanda 20 gun sonra biticek olan uygulamalarimiz ile steemit icerisinde cok yeni bir projeye imza atacagiz.
Bu konudada sizlerden gerekli destegi bekledigimi bildirdim ve umut ediyorum olumlu bir donus alacagim ...
Ayni zamanda cesitli sivil toplum orgutleri ilede gorusmelerim de olucaktir

Coin Marketplace

STEEM 0.18
TRX 0.14
JST 0.030
BTC 57983.59
ETH 3132.93
USDT 1.00
SBD 2.44