Steemit... :) [Cointurk 12. Projesi]

in #cointurk7 years ago

Merhaba Steemit. Ben Kübra Ünlü. 1995 doğumlu ve Istanbul sever biriyim.
Bilimi, bilimsel araştırmaları seven, kitaplara aşık aynı zamanda kitap kurdu ve 'iyi' denilecek bir okuyucuyum.

image

Tarihe, arşivlere ve kütüphanelere özel ilgim ve sınırsız bir hayal dünyam var. Kalemi kağıdı ve çizim yapmayı seviyorum.

image

Steemit' i ilk kez abimden duyduktan sonra araştırmaya ve aklımdaki soruların cevabını bulmaya çalıştım. Araştırmaya devam ettikçe buradaki dünyaya girmeye karar verdim. Kısa süre sonra biraz daha içinde olabilmek maksadıyla ve abimin de teşvikiyle üyelik işlemleri için Steemit'e başvurdum. Yakın zamandan beri de Steemit ailesinin bir parçasıyım.

image

''Bu projeden elde ettiğim kazancı Power up yapacağım.''

Coin Marketplace

STEEM 0.17
TRX 0.13
JST 0.027
BTC 60410.66
ETH 2598.79
USDT 1.00
SBD 2.62