Stresle Başa Çıkma [Cointurk 19. Projesi] [unal09#7302]

in #cointurk7 years ago

MERHABALAR...

Sizlere Bugün Stresle Başa Çıkma konusu üzerinde yazımı paylaşacagım ;

Stres kişinin baş edebilme gücünü aşan ya da zorlayan durumlarla karşılaştığında kendini koruyabilmek adına verdiği tepkilerdir.
Herkes gibi bende çogu zaman stres yapan bir kişiyim. Birazda bu işimden kaynaklanan olayda olabilir. Kimi zaman insanlarla hatta anlayışsız insanlarla kişilerle ugrasmak çok zordur laf anlatmakta güclük cekersınız buda otomatikmen strese kızgınlıga neden olur.
Ben ise derin nefen alarak kendime motive ederek kimi zaman keçileri sayarak kendime hakim olmaya calışıyorum :)
Artık günümüzde Söyle bir söz vardır Dogduğun yer degil Doyduğun yer diye ben köy cocugu olmama ragmen şehir hayatına alişamadım neden mi sehirde trafik, gürültü , kirli hava vb. bunlarda beni strese sokan seylerdir bunlardan haftada bir kezde olsa KÖYÜME gidip kafa dinlemek stresten uzak kalmak çok iyi geliyor. Doganın temiz havanın yeşilliğin topragin gözünü seveyim :)

TEŞEKKÜR EDERİM...

havasu-koy-5.jpg

BAKSANIZA İNSAN BURDA STRESE GİRER Mİ HİÇ :)

Diğer konu önerim ise hayaller ve hayatlar olabilir...

Coin Marketplace

STEEM 0.19
TRX 0.15
JST 0.029
BTC 63131.59
ETH 2586.04
USDT 1.00
SBD 2.78