Steemitin hayatım üzerindeki etkisi ve hayaller [Cointurk 16. Projesi]

in #cointurk6 years ago

MERHABALAR...

Size bugün steemitin hayatım üzerindeki etkisini ve telaşımı anlatacağım :

Steemit ailesine üye olalı yaklaşık 2 hafta oldu steemite katılmamda yardımcı olan @premi abime teşekkürlerimi borç bilirim. Ben normalde sosyal medya bagımlısı olan bir kişiyim facebook , twiter, whatsapp, youtube, instagram vb. gün aşırı bu sayfalarda sebepsizce dolaşan kişiydim steemitle tanıştıktan sonra vaktimi boşa harcadığımı daha iyi anladım.
Çünkü sizler sayesinde güncel haberleri, ilginç bulabileceğim ve öğrenmek isteyeceğim türlü türlü bilgilerle iç içeyim.
Artık hem bilgileniyorum hemde yeri geldiğinde bilgilendirebiliyorum.
Bence Steemit gelecekte çok daha iyi yerlere gelecek. Sosyal medyalarda paylaşım yapmak yerine artık Steemit'te paylaşımlar yapıyorum. Az da olsa biraz da kazanç elde ediyorum.
Nasip olursa 9 Eylülde dügünüm var burdan o zaman zarfına kadar kazandığım elde ettiğim kazancımı dügün icin harcamayı bana destek olacağını düşünüyorum bunun için steemitte daha çok paylaşım yapıp projelere destek olacağım :)

TEŞEKKÜR EDERİM :)...

42505708-karikatür-gelin-ve-damat.jpg

Coin Marketplace

STEEM 0.30
TRX 0.12
JST 0.034
BTC 63815.31
ETH 3124.40
USDT 1.00
SBD 3.99