Özgeçmişim ve Steemit

in #cointurk7 years ago

Merhaba Degerli Steemit Ailesi

Kendimden bahsedecek olursak;
27 yaşindayim bekar ve kendi ayaklari üzerinde durmasini erken yasta ögrenen sansli kisiyimm
2 Yillik turizm otelcilik okuyup özel sektorun bir cok alaninda faaliyetde bulundum.Ne yazikki ülkemizin son halinden sonra turizm içler acisi bir duruma geldi ve kendi meslegimi birakip Güvenlik sektörunde iş bularak calismaya başladim. Yeni mesai arkadasim tarafindan steemitle tanistim. Kendimi burada gelistirerek daha üretken bir hale gelmek istiyorum.
Bugun steemitde 1. Günum önce değerli bir abim olan @premi sayesinde steemit'e katıldım. Şu aşamaya kadar bir çok inceliği bana anlatarak destekte bulundu kendisine cok tesekkur ediyorum.20170715_180108.jpg

Bu projeden elde ettiğim kazancı Power up yapacağım.

Coin Marketplace

STEEM 0.18
TRX 0.16
JST 0.029
BTC 62497.97
ETH 2428.72
USDT 1.00
SBD 2.65