Stresli hayatlar.. [Cointürk 19. Projesi] umuttt#8044

in #cointurk6 years ago

Merhaba değerli arkadaşlar..
Cointürk etiketi altında yeni bir proje ile karşınızdayım. Keyifle okumanızı bekliyorum.

STRESİMİZLE NASIL BAŞA ÇIKABİLİRİZ?

indir.jpeg

Günlük hayatın en büyük problemidir stres. Tatlı Sert devam ederse bir problem olmaz ama günün her anında zihninizi yoracak bir stres ile karşı karşıya kalırsak eğer, sağlığımızı bile elimizden alabilir. Benim düşünceme göre biraz da olsa gamsızlığa vurup, oluruna bırakmak daha rahat bir hayat geçirmemizi sağlayabilir. Tabi dozunu iyi ayarlamak çok önemlidir.

Bildiğimiz herşeyin stresimizi alamadığı zamanlarda olabilir. Ben bu tür zamanlarda aklıma ilk olarak hayatın ve doğanın güzelliğini aklıma getiririm. Ailemi haftasonu için mangala götürürüm aile büyükleri olmazsa olmazıdır büyük sofraların. Güzel sohbetler, gülen yüzler ve anlatılan hikayeler. Belkide ailem beni böyle büyüttüğü için olsa gerek. Bütün stresimi onlarla beraber iken başımdan atıyorum diyebilirim.

Başka örnek vermem gerekirse eğer; Futbol oynamak, Futbol maçlarına gitmek, Müzik dinlemek, Mahalle kahvesine çıkmak beni hem rahatlatır hemde stresimi atmama yardımcı oluyor diyebilirim.

Bu proje için söyleyeceklerim bu kadar. Gelecek projenin konusu ise Hayata karşı dik durmak için nasıl yaşamalıyız? Olabilir.

İçimde yaşadığım güzellikleri bana tekrarlattığınız için size teşekkür ederim. Sonra ki projede görüşmek üzere.
Hosçakalın..

Sort:  

Congratulations @umuttt! You received a personal award!

1 Year on Steemit

Click here to view your Board

Support SteemitBoard's project! Vote for its witness and get one more award!

Congratulations @umuttt! You received a personal award!

Happy Birthday! - You are on the Steem blockchain for 2 years!

You can view your badges on your Steem Board and compare to others on the Steem Ranking

Vote for @Steemitboard as a witness to get one more award and increased upvotes!

Coin Marketplace

STEEM 0.16
TRX 0.15
JST 0.028
BTC 56690.25
ETH 2380.35
USDT 1.00
SBD 2.33