Steemiti Daha Yeni Öğrendim [Cointurk 16. Projesi]

in #cointurk6 years ago (edited)



Steemitte 2.günüm daha önceden giriyordum ama üyeliğim onaylanmadığı için yazı falan pylaşamıyordum,unutmuştum epostama bakmayı ve dün bakıp onaylandığını gördüm çok sevindim gerçekten.Kusadasini zaten daha önceden biliyordum coinskop forumu sayesinde ilk işim kusadasini takip etmek oldu ve kısmet böyle bir projeye katılmakmış.

Steemiti öğreneli 1 hafta falan oldum ama hesabım dün onaylandı hesabım onaylanana kadar pek bir değişiklik olmamıştı dünden itibaren işte burada arabaları paylaşıyorum ve arbalar hakkında birşeyler öğreniyorum bahaneyle.Steemit ilk günden bana yararı dokundu az da olsa buradan para kazanıp daha çok değişiklik olmasını isterim :) 

Steemit hayatını nasıl değiştirsin derseniz buradan çok para kazanıp hedeflerimi ve hayallerimi gerçekleştirmek isterim.Burada çok faydalı yazılar var bunlardan birşeyler öğrenmek isterim,buradan dostlar edinmek isterim ve bu işi gerçek işimmiş gibi yapmak isterim.İleride ki mesleğimin Steemitte yazarlık olmasını isterim kısacası burada hem yazı yazıp hemde para kazanmak isterim.

Sort:  

Congratulations @umut81! You have completed some achievement on Steemit and have been rewarded with new badge(s) :

Award for the number of comments

Click on any badge to view your own Board of Honor on SteemitBoard.
For more information about SteemitBoard, click here

If you no longer want to receive notifications, reply to this comment with the word STOP

Upvote this notification to help all Steemit users. Learn why here!

Coin Marketplace

STEEM 0.16
TRX 0.13
JST 0.027
BTC 58270.16
ETH 2600.36
USDT 1.00
SBD 2.39