23 Nisan Çocuk Bayramı [Cointurk 26. Projesi] umut#3604

in #cointurk6 years ago

Herkesin 23 Nisan'ı Kutlu olsun diyerek sözüme başlıyorum arkadaşlar.Malumunuz bugün 23 Nisan Ulusal Egemenlik ve Çocuk Bayramı,ülkemizde her tarafta kutlamalar yapıldı.Bende sabah katılamadım fakat sosyal medyadan gördüğüm kadarıyla eski bayramlar kadar olmasa da ülkemizde hala bir 23 Nisan çoşkusu var ve umarım yıllar boyu hiç bozulmadan sürer.

23 Nisan Atatürk'ümüzün çocuklara armağan ettiği bir bayramdır.Aynı zamanda tüm Türkiye'de resmi tatil olarak kabul edilir ve eminim ki yıllar boyu böyle gidecektir sonsuza kadar.Bundan hiç süphem yok.Bizler için önemi benim için değilde,çocukları olan abilerim için önemi çocuklarının mutluluğunu görmektir.Onlar küçücükten sorumluluk alır aynı zamanda 23 Nisan gösterileri için ve bir ayrı mutlu olurlar..



Herkesin olduğu gibi benim de anılarım var 23 Nisan ile ilgili.Mesela bir keresinde sınıf öğretmenimin bana verdiği bir şiir vardı,ben tabi yaramaz bir çocuktum bana verdiği şiiri ezberlemedim son güne kadar hatta ve hatta aklımdan bile çıkmış o gün şiir okuyacağım.Neyse 23 Nisan günü geldi ben bir güzel giyindim ettim,gittim okula arkadaşlarımla oturuyorum,sınıf öğretmenim yanıma geldi ve şiirini ezberledin mi dedi bana :) Bende ne şiiri öğretmenim dedim ve benimle dalga mı geçiyorsun oğlum dedi haha :)

Sonra hemen 1 saat içinde orada otururken hemen kendimi verdim ve en sonunda ezberledim hepsini.Daha sonra çıktım tabi ailem falan da var arkadan seyrediyorlar.Normal bir şekilde bozuntuya vermeden ve kağıda bakmadan okuyabildim.

Aslında çocukluk işte böylesine kutsal bir görev verilmişti bana ve ben o zamanlar yaramazız ya artık unutmuşum aklımdan çıkmış oyun oynamaktan ama en sonunda 1 saat içinde ezberleyerek bu görevimi yerine getirdim.

Sort:  

Congratulations @umut81! You have completed some achievement on Steemit and have been rewarded with new badge(s) :

Award for the total payout received

Click on any badge to view your own Board of Honor on SteemitBoard.

To support your work, I also upvoted your post!
For more information about SteemitBoard, click here

If you no longer want to receive notifications, reply to this comment with the word STOP

Upvote this notification to help all Steemit users. Learn why here!

Coin Marketplace

STEEM 0.32
TRX 0.12
JST 0.034
BTC 64664.11
ETH 3166.18
USDT 1.00
SBD 4.11