Steemit ile tanışmam +[Cointurk 12. Projesi]

in #cointurk7 years ago

Merhaba
Daha yeni bir ay oldu steemit.com ile tanışmam. Basin mensubuyum, Bitcoin ile alakalı bir makale okudum. Açıklayıcı kisa ve net bilgiler yazmıştı. Aslında okuduğum makalenin steemit üzerinde olduğunu makaleyi yazan @kusadasi 'ni nasil takip ederim ile başladı.
Evet ilk hafta nasil bir yer burası demekle geçti. Yorum yapanlari, steemit terimlerini ogrendim. Ama Bandwidth olayi yüzünden çoğu zaman post' larimi begenenlere bile cevap veremedim. Bu projeden elde ettiğim kazanci power up yapacagim.

Umarim guzel fikirler, aydınlık düşünceler ve inandığı gibi yaşayan insanlarla fikir alışverişinde bulunurum.

Cointurk
Destekleriniz için çok teşekkür ederim @kusadasi

@turkishcrew

Sort:  

Ellerinize sağlık güzel bir paylaşım olmuş

teşekkürler

Elinize sağlık 👌

Teşekkür ederim.

Gayet net ve güzel bir tanıtım olmuş

Teşekkür ederim.

Emeğine sağlık :)

hep birlikte kardeşim..

şanslısın ben 1 puanla kaçırdım

Teşekkürler kardeşim..

This post has received a 0.03 % upvote from @drotto thanks to: @turkishcrew.

Coin Marketplace

STEEM 0.18
TRX 0.16
JST 0.030
BTC 62572.49
ETH 2444.62
USDT 1.00
SBD 2.67