Hayvan Sevmeyen İnsan Sevmez# [Cointurk 20. Projesi] tryilmaz #1663

in #cointurk6 years ago

Hayvan Sevmeyen İnsan Sevmez#

Merhaba abilerim ablalarım arkadaşlarım bu projeyi ve buna benzer projeleri sonuna kadar destekliyorum herzaman katkıda bulunmak isterim .
Hayvan sevmek insanın içinden gelen bir duygu merhamet duygusu , farklı bir sevgi , ben çocukluğumdan beri hayvanlarla iç içe büyüdüm sürekli evcil hayvanım oldu , tüm hayvanlarıma çok aşırı bağlandım çok sevdim ve bu sayede dışarıdaki hayvanlarada aynı şekilde sevgi besliyorsunuz yakınlaşabiliyorsunuz kendi hayvanınızın açlık duygusunu dışarıdaki hayvanlardada hissedebiliyorsunuz daha duyarlı oluyorsunuz.

Hayvan sevmeyen kişilere hiç anlam veremiyorum hayvanlara kötü davranan vb davranış sergileyen insanların insanlıklarından şüphe duyuyorum,gündemde bazen haberlerde görüyorum köpeklere yapılanlara dilsiz hayvanlar konuşamıyor bu tür durumlara çok üzülüyorum. Dışarıdaki hayvanlara dil olmaya ses olmaya davet ediyorum herkesi bu proje için bir mama almadım veya başka bir yiyecek normaldede sokak hayvanlarını besliyorum elimden geldiği kadar mahalledeki kediler olsun, köpekler olsun bunada devam edeceğim. Proje gereği fotoğraf atmak gerekiyormuş fotoğraf dün gece çekilmiştir bilginize .

133

Bu projeyi hazırlayan kişilere çok teşekkür ediyorum tekrar edilmesi gereken bir proje olduğunu düşünüyorum elinize sağlık diyorum saygılar.

Sort:  

Onların bize ihtiyacı var. Herkesin duyarlı olup hayvanlara yardımcı olmalı, onlar bizim yaşamımızın bir parçası. Elinize sağlık güzel bir paylaşım olmuş

Coin Marketplace

STEEM 0.29
TRX 0.13
JST 0.033
BTC 63035.00
ETH 3022.97
USDT 1.00
SBD 3.82