Steemitin Yeni İnsanlara İhtiyacı Var

in #cointurk6 years ago

Birçok insanın dediği gibi steemite üye olup giden insanlar var.
Fakat önemli değil.
Steemit ileride gelişerek televizyon vb. yerlerde büyüyeceği için başarılı bir örnek olacaktır.
Sonra önceden üye olan insanların geri dönmesi oldukça yüksektir.
Bu yüzden steemit tanıtılmaya devam etmelidir.

Bazı insanlar sürekli projelere ve kendilerine oy vermemiz gerektiğini söylüyorlar fakat ben aynı fikirde değilim.
Yeni abonelerden biraz daha fazla bilgili olmasının dışında iyi bir sonuç yoktur.
Yıllar içinde pek fazla değişiklik olmadı.Sanırım daha da kötüleşiyor.Şu anda bile bazı Türkler black listede yer alıyor.

Daha fazla insanlar katıldığında ve çabalayan insanları gördüğümde daha fazla destek olacağım.
Sonuç olarak daha fazla insanlara ihtiyaç vardır.

Sort:  

Elimden geldiğince, duyurabildigim herkese steemiti tanıtmaya, anlatmaya çalışıyorum. Steemit de çok eski değilim hatta bilmediğim bir sürü yani var. Bitcoine ne kadar güveniyorsam steemite de o kadar güveniyorum ve Twitter sayfamda da ( https://mobile.twitter.com/_whit3_rabbit )sürekli steemit paylaşımlarımi yayınlıyorum.
Son olarak size kesinlikle katılıyorum. Popülasyon artmalı ama kaliteli artmalı...

doğru tespit stemit e üye olanların çoğunluğu bırakıyor.sebeb beklentilerini karşılayamaması ve aceleci olmaları.peki üye bulmakta zorlanırken üye olanları nasıl tutacağız.bu çok zor bir olay tr de kaç balina var hiç yok.tr tagına emek veren 3-5 hesap var kuşadası,anadolu vb gibi.bence yeni başlayan ve kuşadasını takip edenler biraz noksan bilgilendiriliyorlar.sadece stemite odaklanıyorlar.dmania dlive dtube gibi kanalllar hakkındada bilgi verilmeli ve bunlarada gelen kişiler yönlendirilmelidir.

Bu tarz bilgilendirmeler için cointurk ailesi olarak cpxturk-destek kanalını açmış bulunmaktayız. Buraya göz atarak bu tarz platformlardan haberdar olabilirsiniz.

DQmTov3C5qkDCmBmz9WwiRncaUVtjo4bqdDrDyzFZRead1m.png

cpxturk-destek TAM DEMEK İSEDİĞİMN DE BUYDU.bu ,nsanlar discord tan çok burdaki paylaşımları takip ediyor ve okuyorlar.kuşadasını takip ediyorlar.bence kuşadasının arada bu uygulamalarla ilgili bilgi paylaşımı yapması bu yeni gelen arkadaşları bu platformda tutmamıza yardımcı olur diye düşünüyorum.şahsen ben ve arkadaşlarım bu konuda birbirimize yardımcı oluyoruz yeni tanıdıklarımızada öğrendiklerimizi aktarıp bu platforma devam etmelerini amaçlıyoruz

Destekleriniz için teşekkürler :)

Elimden geldigince destek olacagim ve projelerinize katilacagim :)

Elimizden geldiğince destek olacağız. Umarım her şey güzel olur.

Sistematiğe dökülmezse oy vermenizin tüm gücünüzü kullansanız dahi çok anlamı yok fakat düzenli kaliteli içerik üretilmesi için bir sistem düşünülürse tr kalitesi artacak o zaman etkili olacaktır. Benim bahsettiğim destekten kasıt buydu.

Bunun için çalışmalar yapmaktayız. Şuanda günlük 15 adet kaliteli makale desteklenmektedir. Bu şekilde projelerimiz ile insanları kaliteli içerik üretmesini sağlamaya çalışıyoruz. Sizlerde kaliteli makale yazarak bu 15 kişi arasına girip oy alabilirsiniz.

DQmTov3C5qkDCmBmz9WwiRncaUVtjo4bqdDrDyzFZRead1m.png

Evet biliyorum hatta bugün postumda kullandım. Görüldü mü bilmiyorum. Fakat ben siz desteklersiniz diye yapmadım. Çünkü değerlendirme göremiyoruz. Ya da seçilen yazılar listesi yayınladığınızı da görmedim. Böyle olunca temel amaç olarak size yönelemedim. Oy için söylemiyorum dilerseniz postlarıma ve etiketlere bir bakın. Esteem için de post hazırlamıyor ama etiketliyoruz yani. Tabi işi sistematiğe dökmek zor. Özellikle sizin çapınızda olursa bu listeler çok fazla insan gücü gerektirir. Nasıl kısmını bilemesem de tavsiyem budur. Daha fazla oy değil daha sistematik oy verimli olur sanıyorum. Biraz uzattım kusura bakmayın. İyi çalışmalar

Congratulations @try-market! You have completed some achievement on Steemit and have been rewarded with new badge(s) :

You published 4 posts in one day

Click on any badge to view your own Board of Honor on SteemitBoard.

To support your work, I also upvoted your post!
For more information about SteemitBoard, click here

If you no longer want to receive notifications, reply to this comment with the word STOP

Upvote this notification to help all Steemit users. Learn why here!

Hocam black listeye nasil ulasabiliriz?

Coin Marketplace

STEEM 0.18
TRX 0.16
JST 0.030
BTC 62884.65
ETH 2444.83
USDT 1.00
SBD 2.61