Kürator Seçiminde İlerleme

in #cointurk6 years ago

@kusadasi kürator olmak isteyen kişilerin bağlantı kurduklarını ve mail gönderdiklerini söyledi.
Bu kişilerin sürekli kürator olarak devam edip edemeyeceklerini bilmiyorum ama bir test süresine ihtiyaç var gibi gözüküyor.
İngilizce iyi olması konusunda içim rahat.
Küratorları destekleyeceğim ve toplumu doğru yönde yönlendireceklerini umuyorum.
Küratorler steemiti kötüye kullanan Türk kullanıcılarının yaptıkları problemleri ve @kusadasi 'nın Türk toplumundaki rolü ve faaliyetlerini bilgilendirmeleri gerekmektedir.

Şu an steem fiyatı iyi bir şekilde toplandığı için bir çok kullanıcıya yeterince ödül verilebileceğini düşünüyorum.
Türk steem topluluğunun hala birçok sorunu olduğunu ve telafi edilmesi gereken birçok şey olduğunu düşünüyorum.
Bu sebeplede ben gücümü doğru yönde kullanmaya dikkat edeceğim.
Tabii ki gerekirse Steemiti kötü kullanan kişilere downvote yapmayıda düşünüyorum.
Downvote benim elimde olan gücü kullanmam ve yatırımımı korumanın yoludur.

Sort:  

Reklam ve destek ekibi olarak kuratörlerinize desteği esirgemeyiz :). Birlikte büyütelim bu ekosistemi :)

@try-market
Bende basvuru yapmistim hocam(mail adresine gondermistim bugun sabah).mailime olumlu olumsuz yaniti bekliyor olacagim.Umarim hakkimizda en iyisi olur.

Arkadaşlar bütün mailleriniz tek tek inceleniyor. Bu konuda içiniz rahat olsun. Olumlu bir sonuç olması halinde sizlere mail atılarak size verilen isime ulaşmanız isteniyor. İşlemler genel anlamda bu şekilde ilerliyor. Başvurunuz ve ilginiz için sizlere teşekkür ederiz. Bol şans :)

konu kuşadası olunca.. baya bi aday çıkıyor değil mi:))

Konu '' cointurk '' olunca dememiz daha doğru :) Çünkü try-market, eric ve hwawol gibi değerli destekcilerimiz de kusadasi kadar önemli ve bu 4'lünün ekibine katılmak isteyen kişi sayısı çok fazla :)

Kuratör için hangi mail adresiyle iletişime geçmemiz gerekiyor?

mail attım bakalım değerlendirilecekmi :)

Verdiğiniz bunca emeğin boşa gitmemesini dilerim. Umarım #tr topluluğu olarak sorunlarımızı kısa sürede çözeriz.

benim gördüğüm çalışmalar arasında en güzel ve disiplinli faaliyet cointurk ve kuşadası adı altında yapılıyor. Sürekli takipteyim, başarılarınızın devamını dilerim.

Coin Marketplace

STEEM 0.16
TRX 0.15
JST 0.028
BTC 54605.61
ETH 2303.24
USDT 1.00
SBD 2.31