Binance Marketine Üye Olup SBD Kazanın

in #cointurk6 years ago

3.png

Türkiye'de cyrptocurrency hakkında bilgi eksiklikleri çok fazla olup alım satım yapan kişilerde diğer ülkelere göre az olduğu için gelişmek için bunu yapıyorum.

Cyrptocurrency'nin ileride çok fazla kullanılacağını için baştan yatırım yaparak , çalışarak geleceğinizi değiştirebilirsiniz. Cyrptocurrency yatırım yapmak için paribu, btcturk, koineks gibi sitelere üye olmakta önemlidir fakat yurtdışı marketlerinede katılım gerçekleştirmelisiniz. Son zamanlarda komisyon oranı en düşük olan ve iyi coinlere sahip olan Binance marketinde steem coinde olduğu için steemiti kullanan kişilerin bu marketi kullanmalıdırlar.
Bu sebeple bu siteye üye olan kişilere elimden geldiği kadar oy vermeyi düşünüyorum.

https://www.binance.com/?ref=26003160

Yukarıda ki linke girerek sağ üst köşede bulunan '' register '' bölümüne tıklayarak üye olmanız yeterli olacaktır. Üye olurken bu fotoğraf gibi bir şey karşınıza çıkacaktır.

4.png

Yukarıda kırmızı ile işaretli yerlerde ki numara olması gereklidir. ('' 26003160'' )

Üye olan kişiler üyelik alırken ki Email adreslerini yoruma yazarlarsa kontrol edilip oylanacaktır.

Sort:  

referans ile üye oldum mail adresim.
[email protected]

referans numarası ile üye oldum buyrun buda mail adresim :) [email protected]

üye oldum bu referans numarasıyla mailim: [email protected]

Referans numarası ile üye oldum
Buda mailini [email protected]

Referans numarasıyla üye oldum. Mailim
[email protected]

Bu referans ile Üye oldum bu da emailim “ [email protected]

Ben de referans numarası ile üye oldum. mail adresim: [email protected]

Referansla üye oldum, mail adresim [email protected] :)

[email protected] referans ile uye olundu.

Başka hesapla bile üye oldum lazım olur.
[email protected]

Coin Marketplace

STEEM 0.19
TRX 0.14
JST 0.030
BTC 60268.51
ETH 3201.96
USDT 1.00
SBD 2.43