Steemit Çalışmalarım[Cointurk 16. Projesi]

in #cointurk7 years ago

ad.jpg

Herkese merhaba,

Bir bayan olarak kripto paraların bana çok uzak olduğunu düşünüyordum. Birkaç defa üye olmayı düşünsem de bu fikrimden kısa süre içinde vazgeçtiğimden bir süre kayıt olmayı ertelediğim Steemit’e sonunda dayanamayarak katıldım. Henüz yeni üyeler içerisinde geçsem de ileride daha iyi paylaşımlar yaparak ilerleyebileceğimi düşünüyorum. Çünkü genel olarak yazı ve resimleri incelediğimde paylaşılanların kalitesinden ziyade paylaşanların seviyelerine göre para kazandıklarını gördüm. Bu nedenle kendi emeğimin karşılığını alabileceğim ve steemit ile senkronize çalışan bir site arayışındayım. Bunun zamanımı çok aldığının farkındayım ancak kazanan kişileri görünce bir anda bir güç geliyor ve kaldığım yerden çalışmalarıma devam ediyorum.

Şu an için utopian-io ’nun biraz daha emeğe dayalı bir alan olduğunu fark ettim. Ancak enim çalışmalarıma uyabilecek kısmı henüz çözebilmiş değilim. Bu araştırmalarımın arasında bu projeler ise steemit’ten kopmamamı ve az da olsa kazanç sağlamama yarıyor. Kuşadası’nın projelerdeki oy oranlarını arttırarak bizlere daha fazla destek olacağını umuyorum.

Coin Marketplace

STEEM 0.19
TRX 0.15
JST 0.029
BTC 63626.66
ETH 2640.26
USDT 1.00
SBD 2.75