Hayatıma Katkısı Olan Site Steemit [Cointurk 16. Projesi]

in #cointurk6 years ago (edited)

444.jpg

Açıkcası belirtmem gerekirse yazıma nasıl başlamam gerektiği hakkında bir fikrim yok steemit bana neler kattı ne gibi yararları oldu bunları dilim döndüğünce sizlere yazmak istiyorum umarım sıkıcı bir yazı olmaz vaktinizi boşa harcamış olmam...

Biraz kendimden bahsedeyim şuanda kpss ye hazırlanıyorum hepiniz bilirsiniz kpss olsun diğer sınavlar olsun okuduğunu anlamak çok önemli bizler pek kitap okumadığımızdan dolayı genelde paragraf sorularında zorlanırız. Steemit'i keşfettiğimde baktımki herkes bir şeyler yazıyor para kazanıyor bu benim kafamda bir ışık yaktı dedimki hem sınava hazırlanıyorum burdanda yazı yazarak sınavımada katkıda bulunurum bir süre yazdıktan sonra baktımki gerisi geliyor. İşte benim hayatıma bu sitenin en büyük katkısı bu oldu bu mecrayı ben sınavıma yararı olması açısından kullanıyorum arada ufak tefek kazanç sağlarsamda güzel oluyor. Keşke çok eskiden böyle siteler olsaydıda kendimizi hem okuma hemde yazma konusunda geliştirebilseydik. Yeni nesil çok şanslı gerçekten bizim zamanımızda internetten para kazanma denen bir şey yoktu.

İşte benim hikaye böyle kardeşlerim umarım hepiniz istediğiniz şeyleri hayatınızda başarırsınız şu kısacık hayatımızda çok farklı zorluklarla mücadele etmek durumundayız.

Coin Marketplace

STEEM 0.19
TRX 0.13
JST 0.030
BTC 63186.04
ETH 3392.68
USDT 1.00
SBD 2.50