Steemit Serüvenim.. [Cointurk 16. Projesi]

in #cointurk6 years ago

Öncelikle merhaba arkadaşlar, Steemite katılış hikayemi yine @kusadasi projesinde bahsetmiştim. Özet geçmek gerekirse soğuk bir aralık akşamında ev arkadaşım Süleyman pcnin başında dikkatli bir şekilde bakmaktaydı. İlgimi çekti. Şöyle bir bakayım dedim, bu arada kendisi Bilgisayar mühendisi olduğundan dolayı 7/24 pc başından ayrılmaz. Benim ekrana baktığımı anlamadı bile. Ardından omuzunu dürterek ve merak ederek sormaya başladım. O da sağolsun anlatmaya başladı ve serüven öyle gelişmeye başladı. Bana kısaca facebook twitter gibi düşünmem gerektiğini söyledi.

indir.jpg

Ardından gerekli kayıt işlemini yaptıktan sonra hesabımın onaylanmasını bekledim. İlk olarak paylaşımlarım ütopian'da yaptığım çalışmalardı. Bu esnada dmaniada dliveda dtubeda sürekli vakit geçirmeye başladım. Dmania çok ilgimi çekiyordu çok gülüyordum. Bu sırada steemitte gezerken kusadasi sayfasını takip etmeye başladım. Bu süreçten sonra koinler hakkında araştırma projelerine baktım. Birçok koin hakkında bilgi sahibi oldum ve kusadasi sayesinde birçok analizler gerçekleştirdim. Hobilerim arasında koinler ve analizleri güzel bir yer edindi.

Kuşadasının bu paylaşımlarının devam etmesini dilerim, herkese bol kazançlı ve bol aktarımlı paylaşımlar diliyorum.

Okuduğunuz için teşekkürler.

Coin Marketplace

STEEM 0.21
TRX 0.13
JST 0.030
BTC 66917.83
ETH 3499.90
USDT 1.00
SBD 2.89